Jak szkolimy?

Zasady, etapy, jak podchodzimy do szkolenia ...

Szkolenie z nami to nie "proces". Szkolenie powinno być ważnym przeżyciem, by Klienci chcieli sie szkolić i chętnie używali nabytej wiedzy i umiejętności w praktyce, a po szkoleniu - wrócili do swej pracy z pasją, nową motywacją i nastawieniem na sukces!


Wierzymy że wysyłanie pracowników na szkolenia powinno też być proste i wygodne dla szefów i pracowników działów HR - do ich dyspozycji oddajemy nasz czas, doświadczenie w branży szkoleniowej, wiedzę, szybkość w działaniu i doskonałą logistykę.

Jesteśmy po to, aby ułatwić Państwu życie.


 

Etapy Państwa kontaktów z nami

 

  1. Wstępna rozmowa telefoniczna o Państwa oczekiwaniach
  2. Przygotowanie wstępnej oferty
  3. Przeprowadzenie w Państwa firmie Audytu - rozpoznania Państwa potrzeb szkoleniowych
  4. Stworzenie ostatecznej oferty - uwzględniającej posiadaną wiedzę o Państwa potrzebach i oczekiwaniach
  5. Przygotowanie logistyczne szkolenia
  6. Realizacja szkolenia
  7. Ocena szkolenia
  8. Raport poszkoleniowy
  9. Pomoc i doradztwo po szkoleniu
    Na ten etap kładziemy duży nacisk, gdyż wiemy jak często tej pomocy Państwo oczekują od firm szkoleniowych
  10. Badanie efektywności szkolenia - na życzenie

 


 

Ocena efektywności szkolenia


Najbardziej znaną i wręcz intuicyjną metodą oceny efektywności szkolenia jest metoda Kirkpatrick'a. Najkrócej rzecz ujmując, jej metodologia polega na zbadaniu odpowiednich elementów przed szkoleniem, potem po szkoleniu i porównanie ich. Różnice w wynikach, dadzą nam odpowiedź, na ile i które elementy podniosły wartość Uczestnika szkolenia.

Cztery poziomy oceny:

  1. Ocena reakcji na trening
  2. Ocena uczenia się
  3. Ocena zmian w zachowaniu
  4. Ocena wyników

 


 

Co po szkoleniu


Szkolenie się skończyło. Było miło, otrzymaliśmy dyplomy, uścisnęliśmy sobie ręce, wymieniliśmy się wizytówkami i dziękując za wspólnie spędzony czas (oczywiście "miło" i "efektywnie") rozstaliśmy się.
Wracamy do swoich Firm i ... No właśnie i co ? Teraz następuje konfrontacja z rzeczywistością. Jeszcze mamy "zapał poszkoleniowy", jeszcze jesteśmy "naładowani" tą pozytywną energią, jeszcze ... Jednak z każdym kolejnym dniem ta energia i zapał "wyparowują". Nieraz też, przypominamy sobie, że mieliśmy coś zmienić w swojej pracy, że przecież uczyliśmy się i nawet ćwiczyliśmy jak rozmawiać z przełożonym, pracownikiem czy klientem. Jak nie dać się wyprowadzić z równowagi lub jak zarządzać swoim czasem. Lub ... Jak to było ... ? Co ja miałem (-am) teraz zrobić ... ?
W takiej sytuacji, przede wszystkim zadzwonić do nas. Przecież od tego jesteśmy. Nasza rola nie kończy się wraz z wręczeniem dyplomu i życzeniem powodzenia. Czekamy na Państwa telefony i maile. Jesteśmy gotowi pomagać i zrobimy to z przyjemnością.

 

Zapraszamy do świata AVENHANSEN - ten świat, to szkolenia biznesowe - takie, jakich potrzebujecie. To nauka w przyjaznej atmosferze i radość z wykonywanej pracy.

Szkolenia otwarte »»

Szkolenia zamknięte »»

Dajemy również możliwość uzyskania pomocy od naszych Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia
Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl »»