Regulamin: Reklamacje

Poniżej przekazujemy informacje, co stałoby się w sytuacji, gdyby byli Państwo niezadowoleni z naszej obsługi lub z naszych usług (pod pojęciem usługi rozumiemy całość działań w zakresie realziacji naszych szkoleń lub doradztwa, na każdym etapie kontaktów z Państwem).

  1. Przede wszystkim zawsze prosimy zgłaszać nam w pierwszej kolejności telefonicznie (tel. 12 399 41 90 lub 515 212 449) i równocześnie mailowo (szkolenia@avenhansen.pl) wszelkie zaistniałe sytuacje, które nie odpowiadają Państwa oczekiwaniom.
    20-to letnie doświadczenie Zarządu AVENHANSEN Sp. z o.o. w organizacji szkoleń nauczyło nas, że bardzo wiele spraw można rozwiązać "od ręki".

  2. Gdyby okazało się, że tej sprawy nie da się szybko załatwić i są Państwo niezadowoleni z realizacji usługi (w jakiejkolwiek kwestii: obsługi, merytoryki, miejsca, wyżywienia, dojazdu ...), istnieje kilka rozwiązań tej sytuacji:
    a) Otrzymują Państwo od nas rabat na tą usługę
    b) Otrzymują Państwo od nas darmową wejściówkę na dowolne szkolenie otwarte z naszej oferty
    c) Powtarzamy bezkosztowo z Państwa strony zrealizowaną usługę uwzględniając wszelkie sugestie i uwagi z Państwa strony

  3. W przypadku pojawienia się trudności niemożliwych do przewidzenia wcześniej - szczególnie nieobecności osoby prowadzącej usługę lub niedostępności miejsca jej realizacji informujemy, że:
    a) informacje o nieobecności trenera przekażemy do Państwa niezwłocznie po jej otrzymaniu starając się jednocześnie zorganizować zastępstwo na równorzędnym poziomie
    b) dołożymy wszelkich starań do zorganizowania usługi w wyznaczonym miejscu i czasie - może się jednak zdarzyć tak, że pomimo naszych ogromnych chęci i wysiłków będzie to niemożliwe bo czynniki zewnętrzne nam to uniemożliwią

  4. W każdym, nawet najbardziej abstrakcyjnym przypadku losowym, zawsze zostaniecie Państwo otoczeni przez nas najwyższą, możliwą opieką i troską o Państwa zadowolenie.


Proszę pamiętać, że zawsze dążymy do pełnego zadowolenia naszych Klientów.

Ponad 15 lat istnienia AVENHANSEN na rynku szkoleniowym zobowiązuje.

Ponad 20 lat historii Zarządu w organizacji szkoleń i zarządzania firmami szkoleniowymi to potężne doświadczenie, które przekłada się na bardzo wysoką jakość oferowanych usług i ogromną otwartość w stosunku do Klientów.

To my jesteśmy dla Was.


Z wyrazami uszanowania

Maciej Firlit
Prezes Zarządu AVENHANSEN Sp. z o.o.