Efektywna praca zespołowa - korzyści ze szkolenia z budowania zespołu pracowników: 

Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej w organizacji. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu w firmie, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej w biurze, stosowania metod zarządzania jakością w firmie.

 

 

 

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia z pracy w zespole?

Pracownikom działającym w zespole szkolenie da możliwość jeszcze lepszej pracy w grupie (umiejętność współpracy w grupie), menedżerom zaś świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów pracowniczych oraz budowaniu jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa. Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów?

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z budowania zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie z budowania zespołu pracowników i efektywnej pracy zespołowej w firmie - program szkoleniowy

 

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU PRACOWNIKÓW I SKUTECZNA PRACA ZESPOŁOWA W ORGANIZACJI

  1. Budowanie zespołu pracowniczego a ustalanie i definiowanie celów /SMART; GROW/
  2. Podniesienie nastawienia zespołu pracowników na wspólną realizację celów firmy (organizacji)
  3. Umiejętności pracy zespołowej (umiejętność współpracy w grupie). Jak powinna wyglądać praca w zespole?
  4. Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  5. Integracja zespołu. Jak budować dobre relacje w zespole?
  6. Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu
  7. Metody pracy zespołowej, zespołowe rozwiązywanie problemów z komunikacją w zespole


MODUŁ II. WZAJEMNE RELACJE W ZESPOLE - ICH BUDOWA I ROLA W ASPEKCIE REALIZACJI ZADAŃ

  1. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w zespole
  2. Zarządzanie konfliktem w zespole (problemy z komunikacją w zespole)
  3. Asertywność a umiejętność pracy w zespole
  4. Zespół pracowniczy to emocje
  5. Myślenie pytaniami    


MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY


MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ I ZESPOŁEM

  1. Praca jako wartość
  2. Zadowolenie z pracy
  3. Firma to także ja


MODUŁ V. FILOZOFIA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO - POTRZEBA, CECHA, KORZYŚĆ


MODUŁ VI. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN

Najczęściej stosowane metody podczas szkolenia z budowania zespołu, relacji w zespole i efektywnej pracy w zespołowej:

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwiązań
  • mini wykład trenera