Coachingowy styl zarządzania - szkolenie online i stacjonarne

Nurtują Cię pytania:

  • Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
  • Czy ewolucja = coaching?
  • Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
  • Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
  • Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
  • Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?


Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie: COACHING BIZNESOWY!




Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na  motywowanie i rozwój pracowników
  • odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching
  • nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój
  • poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami
  • nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów
  • nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z coachingowego stylu zarządzania w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Coachingowy styl zarządzania jako skuteczne narzędzie zarządzania personelem - program szkolenia online i stacjonarnego

MODUŁ I. CO TO JEST COACHING?

  1. Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu
  2. Coaching, trening, doradztwo - różnice i podobieństwa
  3. Podstawowe rodzaje i modele coachingu
  4. Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być?


MODUŁ II. KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING?

  1. Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko - kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe?
  2. Coaching w biznesie.
  3. Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania - czyli nauka zmiany perspektywy.


MODUŁ III. PRZEŁOŻONY - COACH - CZYLI KTO?

  1. Rola i podstawowe zadania menedżera - coacha
  2. Samoocena coacha - jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje?
  3. Cechy, umiejętności i postawa coacha:
  • zaakceptowanie zmian
  • umiejętność budowania relacji z pracownikami
  • aktywne słuchanie
  • docenianie/ pochwała
  • szacunek
  • udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej


MODUŁ IV. PROCES COACHINGOWY - ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM

  1. Zawieranie kontraktu
  2. Określenie potrzeb i celów
  3. Cechy dobrego celu


MODUŁ V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE

  1. Zadawanie pytań w coachingu - dobre pytania coachingowe
  2. Moc zadawania pytań otwartych:
  • pytam, aby się dowiedzieć
  • pytam, aby rozwijać
  • pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia


MODUŁ VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW


MODUŁ VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
  2. Indywidualny plan działań

Metody wykorzystywane podczas szkolenia z coachingowego stylu zarządzania:

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne - oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy, case study
  • testy / ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)