Dzięki szkoleniu uczestnicy:

  • Zrozumieją znaczenie prospectingu jako elementu „budującego przyszłą sprzedaż”
  • Poznają etapy sprzedaży,
  • Zwiększą skuteczność sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługę
  • Poprawią komunikację z klientem, z naciskiem na obszar identyfikacji potrzeb klienta i dopasowywania oferty do jego potrzeb.
  • Poznają wybrane techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem.




 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze sposobó pozyskiwania klientów w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. PROCES SPRZEDAŻY

  • Jak rozumieć sprzedaż?
  • Prospecting  jako element „budujący przyszłą sprzedaż”

MODUŁ II. CROSS I UP SELLING

  • Czym  jest cross i up selling?
  • „Co łączyć z czym?”
  • Kiedy proponować inne usługi/produkty?

MODUŁ III. PROSPECTING CZYLI TWORZENIE BAZY POTENCJALNYCH KLIENTÓW

  • Źródła prospectingu
  • Rekomendacje - jako podstawowe i najskuteczniejsze źródło pozyskiwania nowych klientów
  • Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientem

MODUŁ IV.  ZASADY KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ – JAK ZACHĘCIĆ KLIENTA DO ROZMOWY

  • Praca głosem
  • Bariery komunikacyjne – co utrudnia lub uniemożliwia zainteresowanie klientów ofertą
  • Jak budować relacje z klientami, gdy kontakt telefoniczny zawiedzie

MODUŁ V. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE CZASEM – PLANOWANIE SPRZEDAŻY

  • Budowanie relacji z klientem – etapy skutecznej sprzedaży
  • Rozpoznanie potrzeb
  • Jak rozmawiać z klientem? Typy klientów i metody komunikacji z klientem
  • Czego unikać?
  • Co warto stosować?

MODUŁ VI. TWORZENIE I PREZENTACJA OFERTY KLIENTOWI

  • Kiedy należy tworzyć i przekazać ofertę klientowi?
  • Co powinno znaleźć się w ofercie?
  • Jak wykorzystać informacje zebrane od klienta do tworzenia oferty?
  • Mów językiem korzyści
  • Graficzna strona oferty

MODUŁ VII. ROZMOWA O OFERCIE

  • Kiedy kontaktować się z klientem?
  • Jak rozmawiać o ofercie? – sztuka odpierania zarzutów i mówienia językiem korzyści

MODUŁ VIII. TRUDNE SYTUACJE Z KLIENTEM

  • Nastawienie do pracy z klientem
  • Techniki asertywnej komunikacji w sytuacjach trudnych
  • Klucz do kontroli nad rozmową
  • Analiza zachowań klientów, jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym
  • Odpieranie zarzutów i wykorzystywanie obiekcji klientów w budowaniu relacji
  • Emocje klienta – jak reagować, aby uniknąć eskalacji

MODUŁ IX. FINALIZACJA SPRZEDAŻY -  ETAPY SPRZEDAŻY A FINALIZACJA TRANSAKCJI
MODUŁ X. MOJE CELE SPRZEDAŻOWE - ĆWICZENIE
MODUŁ XI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • krótkie prezentacje wykładowe
  • ćwiczenia w parach i grupach,
  • praca indywidualna
  • test
  • dyskusja kierowana
  • ćwiczenia indywidualne
  • analizy przypadków
  • odgrywanie ról przez uczestników szkolenia
  • dyskusje
  • gra szkoleniowa.