Warsztat „Komunikacja biznesowa po angielsku” oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta
  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  • działać asertywnie
  • budować relacje z różnymi typami klienta
  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe

Czas trwania szkolenia:
1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni szkoleniowe (2 x 8 godzin) - szczegółowy harmonogram do ustalenia.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Przygotowanie do rozmowy telefonicznej formalne i mentalne:
    • Stanowisko pracy
    • Otoczenie
    • Cel rozmowy
    • Scenariusz rozmowy
    • Przygotowanie mentalne
    • Funkcje telemarketingu, telefon w firmie
  2. Podstawy komunikacji telefonicznej:
    • Operowanie głosem (Barwa, ton, intonacja, tempo, poziom głosu).
    • Klimat rozmowy
    • Dopasowanie
    • Emocje w rozmowie
  3. Narzędzia w komunikacji międzyludzkiej.
  4. Pierwsze wrażenie i dotarcie do klienta.
  5. Skuteczne rozmowa telefoniczna:
    • Rodzaje rozmów i ich specyfika:
      • Przychodząca
      • Wychodząca
  6. Skuteczna argumentacja przez telefon – techniki i narzędzia.
  7. Schematy rozmów telefonicznych.
  8. Podstawowe techniki sprzedaży i obsługi klienta przez telefon.
  9. Standardy rozmowy telefonicznej i ich zastosowanie w pracy.
  10. Trudne sytuacje w kontaktach telefonicznych:
    • Asertywność
    • Indywidualne predyspozycje
    • Techniki stosowane w trudnych sytuacjach
    • Radzenie sobie ze stresem
  • Warsztat jest prowadzony w języku angielskim.
  • Prezentacja zasad wraz z przykładami użycia.
  • Dyskusje angażujące uczestników.
  • Ćwiczenia w używaniu poznanych zasad.
  • Gry aktywizujące.