Szkolenia administracji | Szkolenia prawo | Szkolenia marketing | Szkolenia Kraków | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Poznań | Szkolenia Wrocław | Szkolenia Zakopane

szkolenia biznesowe AVENHANSEN
aktualnie jesteś: Strona Główna / Szkolenia zamknięte / Business English / Komunikacja biznesowa po angielsku

Komunikacja biznesowa po angielsku

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Postawa pro kliencka w firmie gwarantuje jej sukces i utrzymanie się na rynku, jak też podążanie za aktualnymi potrzebami swoich klientów.


Warsztat „Komunikacja biznesowa po angielsku” oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.



Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • odkrywać potrzeby klienta
  • sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje
  • świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji
  • działać asertywnie
  • budować relacje z różnymi typami klienta
  • prowadzić efektywne rozmowy handlowe


Szkolenia polecamy dla

  • Osób pragnących rozwinąć umiejętności prowadzenia komunikacji biznesowej w języku angielskim – pisemnej i ustnej.
  • Pracowników działów: obsługi klienta, handlowego, sekretariatu i innych mających okazję korzystać z języka angielskiego w pracy.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • Warsztat jest prowadzony w języku angielskim.
  • Prezentacja zasad wraz z przykładami użycia.
  • Dyskusje angażujące uczestników.
  • Ćwiczenia w używaniu poznanych zasad.
  • Gry aktywizujące.


Program szkolenia

  1. Przygotowanie do rozmowy telefonicznej formalne i mentalne:
    • Stanowisko pracy
    • Otoczenie
    • Cel rozmowy
    • Scenariusz rozmowy
    • Przygotowanie mentalne
    • Funkcje telemarketingu, telefon w firmie
  2. Podstawy komunikacji telefonicznej:
    • Operowanie głosem (Barwa, ton, intonacja, tempo, poziom głosu).
    • Klimat rozmowy
    • Dopasowanie
    • Emocje w rozmowie
  3. Narzędzia w komunikacji międzyludzkiej.
  4. Pierwsze wrażenie i dotarcie do klienta.
  5. Skuteczne rozmowa telefoniczna:
    • Rodzaje rozmów i ich specyfika:
      • Przychodząca
      • Wychodząca
  6. Skuteczna argumentacja przez telefon – techniki i narzędzia.
  7. Schematy rozmów telefonicznych.
  8. Podstawowe techniki sprzedaży i obsługi klienta przez telefon.
  9. Standardy rozmowy telefonicznej i ich zastosowanie w pracy.
  10. Trudne sytuacje w kontaktach telefonicznych:
    • Asertywność
    • Indywidualne predyspozycje
    • Techniki stosowane w trudnych sytuacjach
    • Radzenie sobie ze stresem


Szkolenie prowadzi:

Marcin Rzucidło

Marcin Rzucidło

Praktyk sprzedaży i marketingu z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach produkcyjno-handlowych. Zajmował się również zarządzaniem organizacją, zasobami ludzkimi oraz produkcją. Posiada umiejętność przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.



Szkolenie otwarte organizujemy w dniach:


Kontakt w sprawie szkolenia

Beata Dyjak
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Zamkniętych
Beata Dyjak

Pomagam w wyborze najlepszych rozwiązań dla Państwa zadowolenia
i sukcesu.

Serdecznie zapraszam do kontaktu :-)

Tel: 515 212 449
bdyjak@avenhansen.pl

Szkolenia zamknięte w AVENHANSEN

Szkolenia zamknięte to takie, które organizujemy dla wybranej firmy. Są poprzedzone badaniami i szczegółową analizą potrzeb szkoleniowych.


Gwarantujemy, że program szkoleniowy, ćwiczenia i sposób prowadzenia zajęć oraz wszelkie inne elementy szkolenia będą przygotowane specjalnie dla Państwa - tak, aby spełniały Państwa oczekiwania.

Dążymy do jak najlepszego wykorzystanie czasu i możliwości, aby efekty szkolenia były dla Państwa największe.

Poznaj nasze szkolenia zamknięte

Kliknij tutaj, aby zobaczyć w jakich miastach organizujemy szkolenia zamknięte

Biuletyn

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych, zapisz się do naszego biuletynu a raz na dwa tygodnie otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Możesz też zapisać się do biuletynu na otrzymywanie ciekawych artykułów.

W ramach szkolenia zamkniętego możemy zapewnić Państwu:

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb
  • Raport poszkoleniowy
  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania
  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia
  • Wyszukanie i rezerwację:
    • hotelu
    • sali szkoleniowej
    • usług kateringowych
    • transportu na miejsce szkolenia i z powrotem
    • dodatkowych atrakcji i zagospodarowanie wolnego czasu
  • Opiekę koordynatora szkolenia
  • Opieka poszkoleniowa Trenera (możliwość korespondencji mailowej)

 

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Integracja

Komentarz

Podziel się spostrzeżeniami i przemyśleniami na temat opisywanego zagadnienia.

 


30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
2007 - 2015 © Wszystkie prawa zastrzeżone
Zadzwoń do nas:
Kraków: 12 399 41 90, Warszawa: 22 188 13 03, Poznań: 61 278 50 61, Wrocław: 71 70 70 321