Szkolenia administracji | Szkolenia prawo | Szkolenia marketing | Szkolenia Kraków | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Poznań | Szkolenia Wrocław | Szkolenia Zakopane

aktualnie jesteś: Strona Główna / Szkolenia zamknięte / Business English / Komunikacja biznesowa po angielsku

Komunikacja biznesowa po angielsku

Szkolenie w całości prowadzone w języku angielskim!

 

Rozumieć i być rozumianym to podstawowe zasady kontaktów biznesowych. W przypadku kontaktu z partnerami biznesowymi, czy też współpracownikami operującymi językiem obcym, umiejętność ich zrozumienia oraz odpowiedniego doboru słów i zwrotów jest jeszcze bardziej kluczowa. Warsztat „Komunikacja biznesowa po angielsku” oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.


Warsztat „Komunikacja biznesowa po angielsku” oferuje uczestnikom wiedzę i możliwość praktycznego zastosowania zasad konstruowania komunikacji biznesowej po angielsku – zarówno pisemnej, jak i ustnej. Jednocześnie praktyczne ćwiczenia pozwalają przećwiczyć poznane zasady, zwroty i słownictwo w kontekście korespondencji i rozmów imitujących prawdziwe środowisko biznesowe.



Korzyści dla uczestników

  • Poznanie zasad tworzenia korespondencji biznesowej w języku angielskim.
  • Redagowanie pism biznesowych (listy formalne, e-maile, notatki, listy ofertowe, odpowiedzi na zapytania ofertowe, faxy, listy grzecznościowe, pisma handlowe).
  • Zapoznanie się z typowymi zwrotami i skrótami wykorzystywanymi w korespondencji biznesowej.
  • Rozumienie i sprawne tworzenie pism biznesowych w języku angielskim.
  • Nabycie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach biznesowych.
  • Poszerzenie słownictwa z zakresu biznesowego języka angielskiego.
  • Przełamanie barier w posługiwaniu się językiem angielskim w kontaktach zawodowych.
  • Zapoznanie się z językiem spotkań biznesowych (charakterystyczne słownictwo, zwroty grzecznościowe).
  • Nabycie umiejętności prezentowania treści w języku angielskim.
  • Nabycie umiejętności wyrażania opinii, formułowania argumentów, wniosków.
  • Poznanie zasad prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej w języku angielskim.
  • Zapoznanie się z typowym słownictwem oraz zwrotami stosowanymi w kontakcie telefonicznym z klientem obcojęzycznym.


Szkolenia polecamy dla

  • Osób pragnących rozwinąć umiejętności prowadzenia komunikacji biznesowej w języku angielskim – pisemnej i ustnej.
  • Pracowników działów: obsługi klienta, handlowego, sekretariatu i innych mających okazję korzystać z języka angielskiego w pracy.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • Warsztat jest prowadzony w języku angielskim.
  • Prezentacja zasad wraz z przykładami użycia.
  • Dyskusje angażujące uczestników.
  • Ćwiczenia w używaniu poznanych zasad.
  • Gry aktywizujące.


Program szkolenia

Dzień I – Angielski biznesowy język pisany

  1. Zasady angielskiego biznesowego języka pisanego
    Na tym etapie uczestnicy poznają zasady konstruowania biznesowych tekstów angielskich tak, by były one: poprawne, rzeczowe oraz skuteczne w komunikacji. Zagadnienia obejmować będą min.: specyficzne słownictwo i zwroty używane w angielskim biznesowym języku pisanym, zasady stosowania pewnych reguł gramatycznych charakterystycznych dla języka pisanego oraz reguł savoir vivre, tak bardzo ważnych w pisanej biznesowej korespondencji w języku angielskim. Wszystkie przedstawiane zasady będą bogato ilustrowane przykładami. Także uczestnicy będą proszeni, aby na bieżąco tworzyć przykłady zdań i tekstów ilustrujących omawiane zasady, które mają lub mogą mieć zastosowanie w ich bieżącej pracy.

  2. Zasady konstruowania korespondencji biznesowej w języku angielskim
    Uczestnicy poznają zasady tworzenia form pisanych w języku angielskim oraz będą mieli okazję na bieżąco tworzyć poszczególne teksty w celu przećwiczenia poznawanych zasad. W tej części zostaną przekazane zasady tworzenia takich tekstów biznesowych jak: formalne listy biznesowe, listy ofertowe, ogłoszenia, memo, e-maile i inne.

  3. Ćwiczenia i analiza dotyczące poprawnego konstruowania tekstów w angielskim biznesowym języku pisanym
    Usystematyzowana część praktyczna mająca na celu przećwiczenie komplementarnej wiedzy na temat korespondencji biznesowej w języku angielskim. Uczestnicy – na podstawie otrzymanych informacji – będą mieli samodzielnie dobrać i skonstruować korespondencję biznesową w języku angielskim odnoszącą się do przedstawionych im kwestii.

 

 

Dzień II – Angielski biznesowy język mówiony

  1. Zasady angielskiego biznesowego języka mówionego
    Uczestnicy poznają zasady stosowane przy używaniu angielskiego języka mówionego w rozmowach biznesowych tak, aby ich komunikacja była: poprawna, zrozumiała i skuteczna. Poruszane zagadnienia będą min. obejmować: różnice między językiem pisanym a mówionym, dobór odpowiedniego słownictwa i konstrukcji gramatycznych, czy też używanie zwrotów idiomatycznych. Wszystkie zasady będą ilustrowane przykładami, jak również uczestnicy będą angażowani na bieżąco w przytaczanie i tworzenie przykładów dla poruszanych kwestii.

  2. Zasady komunikacji mówionej w języku angielskim w kontekście sytuacji biznesowych
    Na tym etapie uczestnicy poznają skuteczne metody komunikacji w języku angielskim podczas różnych sytuacji biznesowych, takich, jak: bezpośrednie spotkania i rozmowy z klientem, rozmowy telefoniczne, prezentacje, dyskusje i spotkania grupowe oraz negocjacje.

  3. Ćwiczenia i analiza angielskiego biznesowego języka mówionego w kontekście
    Cześć praktyczna pozwalająca zebrać poznaną wiedzę i przećwiczyć umiejętność jej wykorzystywania na podstawie scenek imitujących różnego rodzaje spotkań i kontaktów biznesowych. Uczestnicy będą w stanie przećwiczyć poznane elementy komunikacji w języku angielskim, jak również na bieżąco otrzymają informację zwrotną na temat przeprowadzonych rozmów.


Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

„Szkolenie prowadzone przez Pana Marcina Rzucidło było bardzo profesjonalne, bardzo dobrze zorganizowane i utrzymane w atmosferze zachęcającej do otwarcia się.”

 

„Zaangażowanie prowadzącego, szybka reakcja na pytania, ciekawy sposób przedstawienia informacji.”

 

„Profesjonalnie przygotowane szkolenie. Prowadzący na najwyższym poziomie przedstawia zagadnienia i aktywizuje uczestników do udziału w szkoleniu.”

 

„Bardzo kompetentny trener, z dużym doświadczeniem, otwarty i przyjaźnie nastawiony do ludzi.”


Super szkolenie! Mnóstwo przydatnej wiedzy podanej w atrakcyjnej formie. Kompetentny Trener, świetna atmosfera. Polecam!"

 

Prowadzący swoją postawą, sposobem mówienia zachęcał do wypowiedzi uczestników. Rzetelne tłumaczenie treści szkolenia."

 

Ciekawie i profesjonalnie prowadzone szkolenie zawierające praktyczne wskazówki. Polecam."

 

„Prowadzący pełen energii, zarażający swoim entuzjazmem. Szkolenie bardzo profesjonalnie przygotowane.


„Dużo przydatnych ćwiczeń. Szkolenie prowadzone w sposób aktywny.”


„Aktywna postawa prowadzącego, ciekawe zagadnienia i sposób przekazywania.”


„Szkoleni e przeprowadzone w sposób ciekawy i rzetelny. Zachęcam do wzięcia udziału.”


„Gorąco polecam szkolenie z komunikacji biznesowej po angielsku. Dzięki niemu można uporządkować wiedzę z zakresu komunikacji.”


„Trener prowadził szkolenie w sposób tak interesujący, że nie dało się uciec myślami :-)


„Było to najciekawsze szkoleni w jakim uczestniczyłam do tej pory.”


„Aktywny sposób prowadzenia zajęć. Ćwiczenia praktyczne. Informacje przekazywane na szkoleniu będą bardzo przydatne w codziennej pracy.”


 „Najbardziej profesjonalne szkolenie na którym byłam. Doskonałe przygotowanie i użyteczność informacji.


„Szkolenie przeprowadzone w profesjonalny sposób. Osoba prowadząca posiada bogatą wiedzę nie tylko na temat poruszany na szkoleniu. 100% profesjonalizmu i zadowolenia z efektywnie i owocnie spędzonego czasu.”




Szkolenie prowadzi:

Marcin Rzucidło

Marcin Rzucidło

Praktyk sprzedaży i marketingu z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach produkcyjno-handlowych. Zajmował się również zarządzaniem organizacją, zasobami ludzkimi oraz produkcją. Posiada umiejętność przekazywania wiedzy na najwyższym poziomie.



Szkolenie otwarte organizujemy w dniach:


Kontakt w sprawie szkolenia zamkniętego
Aleksandra Bilińska
Manager ds. Organizacji Szkoleń
Aleksandra BILIŃSKA
Wiem, że to szczegóły decydują o powodzeniu przedsięwzięcia, więc dokładnie wsłuchuję się Państwa potrzeby.
Tel: +48 515 212 448
E-mail: Napisz do mnie
Szkolenia zamknięte w AVENHANSEN

Szkolenia zamknięte to takie, które organizujemy dla wybranej firmy. Są poprzedzone badaniami i szczegółową analizą potrzeb szkoleniowych.


Gwarantujemy, że program szkoleniowy, ćwiczenia i sposób prowadzenia zajęć oraz wszelkie inne elementy szkolenia będą przygotowane specjalnie dla Państwa - tak, aby spełniały Państwa oczekiwania.

Dążymy do jak najlepszego wykorzystanie czasu i możliwości, aby efekty szkolenia były dla Państwa największe.

Poznaj nasze szkolenia zamknięte

Biuletyn

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych, zapisz się do naszego biuletynu a raz na dwa tygodnie otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Możesz też zapisać się do biuletynu na otrzymywanie ciekawych artykułów.

W ramach szkolenia zamkniętego możemy zapewnić Państwu:

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb
  • Raport poszkoleniowy
  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania
  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia
  • Wyszukanie i rezerwację:
    • hotelu
    • sali szkoleniowej
    • usług kateringowych
    • transportu na miejsce szkolenia i z powrotem
    • dodatkowych atrakcji i zagospodarowanie wolnego czasu
  • Opiekę koordynatora szkolenia
  • Opieka poszkoleniowa Trenera (możliwość korespondencji mailowej)

 

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Integracja

Komentarz

Podziel się spostrzeżeniami i przemyśleniami na temat opisywanego zagadnienia.

 


30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
2007 - 2014 © Wszystkie prawa zastrzeżone
Zadzwoń do nas:
Kraków: 12 399 41 90, Warszawa: 22 188 13 03, Poznań: 61 278 50 61, Wrocław: 71 70 70 321