Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne. Inteligencja emocjonalna odpowiada za Twoją umiejętność kontrolowania uczuć i emocji, pozwalając na podejmowanie dojrzałych i rozważnych decyzji opierających się na logice i rozumowaniu. Podczas praktycznych warsztatów poznasz jak istotne jest rozwijanie inteligencji emocjonalnej, jakie zależności panują pomiędzy emocjami, komunikacją i stresem oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych.
Szkolenie polecane jest dla osób, które zainteresowane są doskonaleniem umiejętności związanych z efektywną komunikacją, rozwijaniem swojej inteligencji emocjonalnej i umiejętnością radzeniem sobie ze stresem.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
Po szkoleniu Uczestnicy będą:
- Wiedzieli, na jakie elementy zwrócić uwagę podczas komunikacji
- Dbali o prosty, czytelny i rzetelny przekaz, występując zarówno w roli nadawcy, jak i odbiorcy
- Wiedzieli, dlaczego ludzie mają odmienne potrzeby związane z przyswajaniem informacji
- Rozróżniali typy temperamentu i doceniali różnice
- Wiedzieli jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i jak radzić sobie ze stresem
- Umieli zadbać o swoje emocje i wpływać pozytywnie na emocje drugiej strony
- Umieli wyrażać swoje potrzeby oraz cele w sposób, który będzie do przyjęcia dla drugiej strony
- Umieli prowadzić konstruktywną dyskusję, pamiętając o kilku ważnych narzędziach, takich jak docenianie, dopytywanie, szukanie punktów wspólnych i parafrazowanie
- Wiedzieli czym naprawdę jest asertywność
- Znali i umieli stosować kluczowe techniki asertywne
- Budować swoją postawę asertywną
- Komunikować się w różnych sytuacjach zawodowych w sposób asertywny
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z komunikacji interpersonalnej z elementami inteligencji emocjonalnej w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.