Podczas szkolenia uczestnicy:

  • Dowiedzą się, jakich reakcji mogą spodziewać się w trakcie komunikowania zmian pracownikom i jakie są ich przyczyny
  • Nauczą się radzenia sobie z oporem pracowników
  • Nauczą się jak komunikować zmiany
  • Nauczą się jak projektować spotkania z pracownikami







 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z komunikowania zmian w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. CZYM JEST ZMIANA, ŹRÓDŁA POTRZEB ZMIAN ORGANIZACYJNYCH

Ten moduł ma za zadanie wprowadzić w tematykę związaną z wdrażaniem zmian w organizacjach, poznać ich źródła, rodzaje, etapy.
Tematy, które zostaną w tym module poruszone:

  • Przyczyny zmian
  • Rodzaje zmian
  • Model przeprowadzania zmiany
  • Fazy procesu zarządzania zmianami

W ramach modułu zrealizowane zostanie studium przypadku: „Galimatias”

MODUŁ II. OPÓR WOBEC ZMIAN

W tym module zajmiemy się oporem, czyli zjawiskiem, które towarzyszy procesowi zmian, im bardziej poznamy jego źródła, przyczyny, czy konsekwencje, tym łatwiej będzie można znaleźć sposoby jego przezwyciężania.
Tematy, które zostaną w tym module poruszone:

  • Cechy oporu wobec zmian
  • Przyczyny oporu
  • Źródła oporu
  • Konsekwencje oporu
  • Style reakcji na zmianę

W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia pozwalające poznać dokładnie style reakcji pracowników na zmianę organizacyjną

MODUŁ III. SPOSOBY PRZEZWYCIĘŻANIA OPORU WOBEC ZMIAN

W tym module zajmiemy się sposobami przezwyciężenia oporu, poznane zostaną techniki i metody.
Tematy, które zostaną w tym module poruszone:

  • Opór jako siła napędowa
  • Sześć poziomów oporu wobec zmian
  • Metody przezwyciężania oporów wobec zmian wg Kottera i Schlesingera
  • Techniki przezwyciężania oporu wg R. Griffin i R. Cialdiniego

W ramach modułu zrealizowane zostaną studia przypadku na znalezienie sposobu przezwyciężania oporu wobec zmian.

MODUŁ IV. KOMUNIKOWANIE ZMIAN

W tym module poruszona zostanie szczegółowo kwestia związana ze sposobem komunikowania o zmianach w organizacji, jak uniknąć błędów, w jaki sposób przekazywać informacje.
Tematy, które zostaną w tym module poruszone:

  • Typowe błędy związane z komunikacją zmian
  • Jak uniknąć błędów związanych z komunikacją zmian?
  • Kanały komunikacji zmian
  • Jak przekazywać dobre i złe wieści?

W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia pozwalające poznać sposoby przekazywania negatywnych informacji oraz ćwiczenie „Mój plan” mające na celu zaplanowanie sposobu komunikacji dla przykładowej organizacji w sytuacji wdrażania zmian.

MODUŁ V. PROJEKTOWANIE SPOTKAŃ Z PRACOWNIKAMI

W tym module zajmiemy się sposobem prowadzenia spotkań (zebrania, szkolenia wewnętrzne) z pracownikami, jak przygotować spotkania, jak inspirować do zmian, jak odpowiadać na „trudne” pytania. Jak radzić sobie w sytuacji    kryzysowej.
Tematy, które zostaną w tym module poruszone:

  • Jak przygotować się do spotkania
  • Projektowanie wystąpień 
  • Inspirujmy do zmian
  • Mowa ciała podczas wystąpienia

W ramach modułu zrealizowane zostaną ćwiczenia indywidualne oraz analiza przypadku mająca na celu zaprojektowanie wystąpień wynikających z sytuacji opisanych w analizie przypadku.

MODUŁ VI. PRACA Z KAMERĄ - WYSTĄPIENIA UCZESTNIKÓW 

  • Analiza mocnych stron
  • Wskazanie obszarów do pracy
  • Metody szkoleniowe
  • Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników. Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:
  • Miniwykłady 
  • Ćwiczenia w grupach, dwójkach
  • Dyskusje moderowane 
  • Studium przypadku 
  • Praca indywidualna
  • Film
  • Praca z kamerą
  • Obserwacja, informacja zwrotna.

Szkolenie prowadzone będzie warsztatowo, mocno aktywizując uczestników. Podczas zajęć wykorzystane zostaną między innymi:

  • Miniwykłady
  • Ćwiczenia w grupach, dwójkach
  • Dyskusje moderowane
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna
  • Praca z kamerą
  • Obserwacja, informacja zwrotna