Szkolenie z marketingu partyzanckiego ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność sprzedaży bez dużych nakładów finansowych.

Cele szkolenia:
•    Zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych form marketingu, w tym marketing partyzancki, wirusowy i inne formy
•    Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
•    Poznanie tanich sposobów na marketing, idealnych dla mikro i małych firm
•    Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu  
•    Poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki oraz tego, w jaki sposób można je wykorzystać w realnym biznesie

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z marketing partyzanckiego w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

1.    Nowoczesne formy marketingu.


2.    Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka.
•    Kto go używa?
•    „Co” się na niego składa?
•    Do jakiego typu branż/firm/brandów jest stosowany?


3.    Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
•    Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?


4.    Partyzancki MINDSET – zmiana myślenia
•    Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
•    Narzędzia pobudzające kreatywność


5.    Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
•    Marketing personalny (buddy marketing)
•    Social media
•    Eventy i wiele innych


6.    Narzędzia marketingu partyzanckiego:
•    Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)


7.    Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
•    Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)


8.    Tworzenie planu działania partyzanckiego z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.

Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies