Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą zdobyć umiejętności związane z negocjacjami i przećwiczyć  poznane techniki podczas warsztatów. Porównamy style negocjacyjne, prześledzimy skuteczność poszczególnych technik., nauczymy rozpoznawać psychomanipulacje i pokażemy, jak sobie z nimi radzić.  Oddzielne moduły poświęcamy zagadnieniom psychologii w negocjacjach: rozpoznawaniu typu negocjatora oraz radzeniu sobie z konfliktami.   

  • Poznanie stylów i technik negocjacyjnych oraz sposobów rozwiązywania konfliktów
  • Wiedza, na czym polegają psychomanipulacje i czym manipulacja różni się od wywierania wpływu
  • Możliwość przećwiczenia poznanych technik podczas warsztatów
  • Świadomość potrzeb psychologicznych innych osób biorących udział w negocjacjach
  • Umiejętność kontroli własnych emocji

 

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

1. Wstęp

  • Ćwiczenia wprowadzające i integrujące grupę   

2. Style negocjacji

  • Styl kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy – analiza stylów według tabeli Nęckiego
  • Negocjacje problemowe kontra pozycyjne – STUDIA PRZYPADKOW

3. Cztery zasady prowadzenia negocjacji wygrana-wygrana

  • Korzyści płynące ze stosowania negocjacji wygrana-wygrana. Jak budować atmosferę wiarygodności, szacunku i zaufania?
  • Zasady: oddziel ludzi od problemu; koncentruj się na problemach, a nie na stanowiskach; szukaj możliwości korzystnych dla obu stron; nalegaj na stosowanie obiektywnych kryteriów
  • Konsekwencje stosowania tych zasad w praktyce

4. Fazy negocjacji

  • Rola przygotowania. Nasze założenia – dlaczego mogą być fałszywe? – ćwiczenie ZAGADKA. Wspólna analiza, wnioski.  
  • WARSZTAT NEGOCJACYJNY. Uczestnicy pracują w dwóch grupach, otrzymują od trenera opis swojej sytuacji. Zgodnie z posiadaną wiedzą negocjują, starając się zdobyć jak najwięcej informacji od strony przeciwnej. Ćwiczenie kończy się ujawnieniem wszystkich faktów i oceną – na ile udało nam się dojść do meritum; wspólna analiza ćwiczenia. 
  • Fazy negocjacji – od zbierania informacji, przez określanie celów głównych i alternatywnych, ustalenie BATNY, określenie czasu i miejsca, rozpoczęcie, przedstawianie korzyści, dobór argumentów, kontrakt. 

5. Techniki psychomanipulacji – jak je rozpoznawać i jak się przed nimi bronić

  • Studia przypadków  -  co to za technika? Czy zawsze możemy odróżnić techniki psychomanipulacji od technik wywierania wpływu?
  • Reguły wywierania wpływu  
  • Zasadnicza, ale mało uchwytna różnica między wpływem a manipulacją - skuteczność jednorazowa czy długofalowa?

6. Techniki negocjacji, które warto stosować

  • Odbicie piłki, zdobycie drobnego ustępstwa, lepiej nie mówić nie, technika dziegciu i miodu, odkładanie sprawy spornej na później, burza mózgów, karta kołowa,  kanalizowanie, technika powtarzania, technika „pozwól mu zachować twarz”, negocjacyjne jujitsu,  technika bilansowania, słowo pisane (rekwizyty)

7. Argumentowanie

  • Argumentacja racjonalna i emocjonalna – o tym, że ludzie pragną bezpieczeństwa, uznania i pieniędzy
  • Argumenty jedno- i dwustronne
  • Język korzyści
  • Zamiana zarzutu na korzyść (strategie, które można stosować zamiast nieskutecznej techniki „tak, ale”)  – ćwiczenia na forum

8. Konflikty i ich rozwiązywanie

  • Fazy konfliktu; rodzaje reakcji na konflikt – prezentacja slajdów
  • Autodiagnoza - mój preferowany styl reakcji na sytuację kryzysową
  • Metoda GRIT
  • Pięć kluczowych interesów w negocjacjach
  • WARSZTAT NEGOCJACYJNY. Tak jak poprzednio, Uczestnicy pracują w dwóch grupach, otrzymują od trenera opis swojej sytuacji. Celem grupy jest dbanie o pięć kluczowych interesów.

9. Kontrola nad własnymi emocjami

  • Na czym polega uprowadzenie emocjonalne? Syndrom Mike’a Tysona
  • Co to znaczy przedefiniowanie emocji? – ćwiczenie „HAMULEC” (ćwiczenia z arkuszem; rozwiązujemy je na forum). Jak kontrolować emocje?

10. Profil psychologiczny negocjatora

  • Jak negocjować z Bokserem, Entuzjastą, Szefem i Rozjemcą? – dyskusja moderowana
  • Piąty typ negocjatora – Negocjator Wygrana-Wygrana. Dlaczego wygrywa w tworzeniu długofalowych relacji z  klientem? – analiza, wnioski.  

11. Podsumowanie

 

  • Ćwiczenia indywidualne
  • Ćwiczenia w grupach zadaniowych
  • Gry zespołowe
  • Turnieje
  • Studia przypadków
  • Odgrywanie ról
  • Coaching grupowy
  • Dyskusje moderowane