Chcę i mogę więcej - praktyczny warsztat z negocjacji biznesowychi - szkolenie online i stacjonarne

 

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • Są świadomi źródeł wszelkich w tym negatywnych emocji towarzyszących negocjacjom i wiedzą jak im zapobiegać lub jak nimi sterować
  • Uświadamiają sobie wagę zasady „ Mecz wygrywa się najpierw w wyobraźni”
  • Potrafią toczyć świadomą grę, ukierunkowaną na efekty i pożądane skutki
  • Potrafią budować wizerunek silnego i jednocześnie zasługującego na zaufanie negocjatora
  • Wiedzą jak uzyskiwać silę w negocjacjach, także wówczas kiedy „karty” nie są silne
  • Znają i w praktyce umieją zastosować główne zasady skutecznych negocjacji
  • Wiedzą, jak sprawować  kontrolę nad rozmową, czasem i partnerem i celami.  Umieją prowadzić rozmowę w wybranym dla siebie kierunku

     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z negocjacji w biznesie w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Chcę i mogę więcej - praktyczny warsztat z negocjacji biznesowych - program szkolenia online i stacjonarnego

MODUŁ I. FILOZOFIA NEGOCJACJI BIZNESOWYCH Z TRUDNYM KLIENTEM

  1. Spryt a nie wojna
  2. Realizacja  celów a nie zwycięstwo
  3. Kwestie - stanowisko - interesy
  4. Dylemat zaufania
  5. Wprowadzenie do tematu. Dyskusja moderowana

 

MODUŁ II. POSTAWY I ZACHOWANIA NEGOCJATORÓW. ASERTYWNOŚĆ W NEGOCJACJACH

  1. Umiejętności skutecznych negocjatorów
  2. Typy negocjatorów. Rozpoznawanie i zasady postępowania
  3. Analiza profilu osobowości - kwestionariusz
  4. Czynniki decydujące o skuteczności w negocjacjach                   

 

MODUŁ IIII. PILNOWANIE RÓWNOWAGI SIŁ PODCZAS NEGOCJACJI

  1. O co toczy się gra? Zasady wyznaczania celów orasz metodologia poznawania celów drugiej strony
  2. Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w dobrych relacjach?
  3. Wskaźniki siły podczas negocjacji zakupowych
  4. Negocjacje ze słabej pozycji
  5. Budowanie autorytetu

 

MODUŁ IV. ROLA I ZNACZENIE PRZYGOTOWANIA DO NEGOCJACJI BIZNESOWYCH

  1. Wyznaczenie zakresu negocjowanych kwestii
  2. Zasada tworzenia celów
  3. Zasady wyznaczania pola negocjacji
  4. Macierz ustępstw i zamienników
  5. Argumenty i kontrargumenty
  6. Analiza BATNy

 

MODUŁ IV. OTWARCIE I ROZPOCZĘCIE

  1. Atmosfera i klimat rozmów
  2. Wymiana stanowisk
  3. Neutralizacja stanowiska oponenta
  4. Skład i miejsce negocjacji

 

MODUŁ VI. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  1. W poszukiwaniu właściwych rozwiązań
  2. Przyczyny powstawania zastrzeżeń i trudnych sytuacji
  3. Pat i impas oraz jak z nich wyjść
  4. Zasady skutecznej argumentacji
  5. Zasady stosowania ustępstw
  6. Obrona własnych oczekiwań
  7. Kreatywność w negocjacjach - ćwiczenie
  8. Analiza najczęstszych obiekcji dostawców
  9. Opracowanie bilansu dobrych praktyk przy odpieraniu i przekształcaniu obiekcji
  10. Pytania w negocjacjach źródłem inicjatywy . Bilans pytań do różnych typów sytuacji
  11. Analiza potencjalnych możliwości wychodzenia z impasu. Bilans dobrych praktyk

 

MODUŁ VII. FINALIZACJA NEGOCJACJI

  1. Taktyki stosowane podczas końca negocjacji
  2. Efekt końcowej premii
  3. Tzw. Głupia chwila końca negocjacji
  4. W poszukiwaniu win win
  5. Taktyki
  6. Metody reagowania
  7. Opracowanie zwrotów ,fraz na koniec negocjacji zachęcających drugą stronę do podjęcia decyzji

 

Metody wykorzystywane podczas szkolenia z negocjacji w biznesie:

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków