Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.


 

 

 

 

 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych


Korzyści dla Uczestników szkolenia:

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych


Szkolenie polecamy dla:
Do udziału w szkoleniu zapraszamy pracowników działów marketingu zainteresowanych uzyskaniem wiedzy z zakresu nowoczesnych form marketingu.


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Ewa - szkoleniowiec jest niezwykle kompetentną i otwartą osobą, która w prosty i skuteczny sposób potrafi przekazać wiedzę."

"Rzetelnie, profesjonalnie, ciekawie, zabawnie i z pasją! Polecam!!! "

"Rzetelne szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze."

"Polecam serdecznie skorzystanie z usług firmy AVENHANSEN. Bardzo przydatne informacje, które pomogę w przyszłości poprawić funkcjonowanie firmy."

"Inspirujące szkolenie, wspaniała, luźna atmosfera. Profesjonalna prowadząca, która posiada ogromną wiedzę i doświadczenie, które potrafi przekazać w fenomenalny sposób."


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z nowoczesnych form marketingu w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. NOWOCZESNY MARKETING - CHARAKTERYSTYKA

  1. Kto go używa?
  2. „Co” się na niego składa?
  3. Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

 

MODUŁ II. OKREŚLENIE RELACJI POMIĘDZY „KLASYCZNYM” MARKETINGIEM I JEGO NOŚNIKAMI A MARKETINGIEM PARTYZANCKIM

  1. Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

 

MODUŁ III. NOWOCZESNY MINDSET - ZMIANA MYŚLENIA

  1. Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  2. Narzędzia pobudzające kreatywność

 

MODUŁ IV. TYPOWE STRATEGIE I TAKTYKI MARKETINGU PARTYZANCKIEGO

  1. Marketing personalny (buddy marketing)
  2. Social media
  3. Eventy i inne

 

MODUŁ V. ZNACZENIE SOCIAL MEDIA W KREOWANIU WIZERUNKU FIRM

 

MODUŁ VI. KOMUNIKACJA Z PUBLICZNOŚCIĄ ZA POMOCĄ SOCIAL MEDIA

  1. Bezpośrednie zaangażowanie klienta - kreatywne metody
  2. Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

 

MODUŁ VII. NAJBARDZIEJ ISTOTNE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE W POLSCE

  1. Facebook
  2. Kreatywne prowadzenie fan page
  3. Pomysłowa reklama na facebook
  4. Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  5. Linkedin
  6. Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  7. Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope

 

MODUŁ VIII. BLOGI I MIKRO BLOGI

  1. Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
  2. Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  3. Twitter.com - czy dla wszystkich?
  4. Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  5. Jak pisać dobrego bloga? - skuteczny copywriting

 

MODUŁ IX. NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU

  1. Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

 

MODUŁ X. NOWE KANAŁY DOTARCIA DO ODBIORCY

  1. Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników - case studies)

 

MODUŁ XI. TWORZENIE PLANU DZIAŁANIA Z UWZGLĘDNIENIEM KREATYWNYCH ROZWIĄZAŃ

 


Opinie Uczestników o szkoleniu:

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Ewa - szkoleniowiec jest niezwykle kompetentną i otwartą osobą, która w prosty i skuteczny sposób potrafi przekazać wiedzę."

"Rzetelnie, profesjonalnie, ciekawie, zabawnie i z pasją! Polecam!!! "

"Rzetelne szkolenie przeprowadzone w przyjemnej atmosferze."

"Polecam serdecznie skorzystanie z usług firmy AVENHANSEN. Bardzo przydatne informacje, które pomogę w przyszłości poprawić funkcjonowanie firmy."

"Inspirujące szkolenie, wspaniała, luźna atmosfera. Profesjonalna prowadząca, która posiada ogromną wiedzę i doświadczenie, które potrafi przekazać w fenomenalny sposób."

Metody szkoleniowe:

  • konsultacje
  • warsztaty
  • case studies
  • wykład