Celem szkolenia jest praca nad kompetencjami przywódcy w organizacji biznesowej, podniesienie kompetencji menedżerskich w najważniejszych obszarach, praca nad zmianą menedżera w lidera, nabycie umiejętności budowania zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele. W szkoleniu pojawiać się będą, zatem elementy budowania zespołu, pracy nad konfliktem, najważniejsze zagadnienia związane z coachingiem, elementy zarządzania jakością związane z metodologią Kaizen czy TQM oraz najnowsze trendy w zarządzaniu przedsiębiorstwem czy organizacją.
Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy na szkoleniu poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. Poznają także metody motywowania pracowników i nabędą najistotniejsze kompetencje niezbędne do bycia dobrym liderem. Nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, pracy zespołowej, stosowania metod zarządzania jakością w firmie. Korzystania z coachingu jako narzędzia wspierania rozwoju swojego zespołu. Menedżerom szkolenie da świadomość i narzędzia przydatne w motywowaniu i budowaniu własnych zespołów, narzędzia niezbędne każdemu liderowi oraz umiejętności budowania jakości w firmie poprzez współdziałanie na poziomie zespołu i całego przedsiębiorstwa.
Na szkoleniu znajdą Państwo odpowiedź na pytania: jak wykorzystać potencjał pracowników w firmie? Jak realizować cele firmy poprzez cele poszczególnych zespołów? Jak być skutecznym liderem? Jak realizować i tworzyć misje firmy?
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z przywództwa z elementami coachingu w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.