Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta? Kogoś, kto ma umiejętności przekraczające niezbędny do budowania pozytywnego wizerunku swojej firmy poziom?

Najprawdopodobniej bardzo rzadko!

Dlaczego to musi być aż taki problem?

Jedna rzecz, która nas łączy , to to, że wszyscy jesteśmy konsumentami.

Wiemy, co to znaczy być obsłużonym wyjątkowo. Wiemy, że bycie traktowanym przez usługodawcę jak wartościowa najważniejsza osoba, dostarcza przyjemnych, bardzo pozytywnych odczuć.

Fakt, że tak wiele firm oferuje cokolwiek bliskiego temu obrazowi, może z jednej strony przygnębić, z drugiej jednak nastawić optymistycznie – bo istnieje duże pole do popisu i wielka szansa dla nas na wyróżnienie się tym, na pozór niemożliwym celem.

 

 

Szkolenia polecamy dla

Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby obsługujące klientów w punktach usługowych i sprzedaży bezpośredniej: kawiarnie, restauracje, sklepy, urzędy itp.


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z psychologii obsługi klienta w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. KSZTAŁTOWANIE WŁAŚCIWYCH POSTAW W OBSŁUDZE KLIENTA – SPRZEDAWCA JAKO EKSPERT

  1. Co warunkuje dobrą obsługę klienta w sprzedaży produktów i usług
  2. Wizerunek pracownika a wizerunek firmy (wiarygodność zawodowa)
  3. Rola pierwszego wrażenia w obsłudze klienta
  4. Cechy i umiejętności dobrego pracownika obsługi klienta
  5. Znaczenie nastawienia emocjonalnego w obsłudze klienta
  6. Klient czyli Ja

MODUŁ II. ZANIM ZACZNIEMY SPRZEDAWAĆ – KOMUNIKACJA W PROCESIE OBSŁUGI

  1. Zasady komunikacji z klientem w procesie obsługi
  2. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w przekazywaniu komunikatów
  3. Bariery w komunikacji z klientem
  4. Techniki dostosowania do klienta – indywidualne podejście
  5. Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne. Savoir – vivre w obsłudze klienta

MODUŁ III. TYPY KLIENTÓW

  1. Identyfikacja typów klientów
  2. Skuteczne postępowanie z danym typem klienta
  3. Profesjonalna obsługa z punktu widzenia klienta – czyli „po co” klienci do nas przychodzą
  4. Sztuka zachowania spokoju – umiejętność zachowania wyjścia w trudnych sytuacjach

MODUŁ IV. DOSKONALENIE TECHNIK SPRZEDAŻY I PREZENTACJI ( W SYSTEMIE OPENSPACE)

  1. Wiedza o produkcie
  2. Wierzę w to, co robię – czyli moc mojego entuzjazmu
  3. Prezentacja produktów
  4. Unikatowe cechy handlowe  naszych produktów- czyli to, co nas wyróżnia

MODUŁ V. OBSŁUGA KLIENTA ŚWIATOWEJ KLASY

  1. Doskonała obsługa klienta
  2. Standardy firmy – a standardy obsługi klienta w ogóle
    • 4 etapy procesu obsługi klienta
  3. Jak nie stracić klienta
    • zbiór słów i zwrotów zakazanych
    • znaczenie tego, co się dzieje w tle
    • manipulacje i chwyty naszych klientów- jak sobie z nimi radzić

MODUŁ VI. KLIENT – JEDNOSTKA POD SPECJALNYM NADZOREM

  1. Ustalanie profilu klienta
  2. Klienci różnych grup wiekowych
  3. Adam i Ewa – czyli klienci różnej płci

MODUŁ VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Indywidualny plan działania

Szkolenie ma charakter praktycznego treningu umiejętności – podstawowe zagadnienia przekazywane są w formie prezentacji multimedialnej połączonej z mini - wykładem. 80% szkolenia stanowią ćwiczenia praktyczne, analiza przypadków – bazująca na autentycznych sytuacjach i problemach, które zdarzają się podczas wyznaczania celów
i zadań pracownikom i podczas ich motywowania do działania; dyskusje moderowane oparte o wymianę doświadczeń; gry symulacyjne.