Szkolenie online i stacjonarne z biznesowego savoir-vivr’e i budowania relacji zawodowych - bezpośrednich i on-line. Co zyskasz dzięki kursowi?

 

Podczas szkolenia online i stacjonarnego z podstaw etykiety biznesu oraz budowania relacji zawodowych w biznesie dowiesz się: 

  • Jakie są reguły savoir-vivre odgrywające kluczową rolę w kontaktach zawodowych i społecznych
  • Czym jest reguła pierwszeństwa czyli precedencji kontaktach służbowych i towarzyskich
  • Jakie są podstawowe zasady biznesowego dress code’u
  • Jakie są najważniejsze zasady współczesnej netykiety i rozmów telefonicznych w relacjach zawodowych

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z biznesowego savoir-vivr’e i budowania relacji zawodowych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Zasady savoir vivre w biznesie i budowanie relacji zawodowych. Program szkolenia online i stacjonarnego

 

  1. Etykieta XXI wieku - po co nam savoir-vivr’e w biznesie

  2. Dobre maniery w biznesie = dobre interesy

  3. TY jako ambasador firmy - zawodowy wizerunek własny - elementy wizerunku profesjonalisty

  4. Prezencja - czyli szata zdobi człowieka

  5. Męski dress code - co jest w dobrym tonie, a co jest passe

  6. Damski dress code - co jest w dobrym tonie, a co jest passe 

  7. P jak pierwszeństwo (precedencja) - kiedy, co i komu ustępujemy

  8. P jak powitanie:

    • pozdrawianie

    • uścisk dłoni i … całowanie kobiet w rękę

    • płeć w relacjach zawodowych

    • przedstawianie

    • wymiana wizytówek

  9. 10 najważniejszych zasad pisania poprawnych informacji mailowych

  10. Indywidualne konsultacje z trenerem/ ekspertem - sesja pytań i odpowiedzi - Ty pytasz, my pomagamy znaleźć rozwiązanie
     

Program szkolenia online i stacjonarnego z etykiety biznesowej oraz efektywnej komunikacji w biznesie opiera się na wieloletnim doświadczeniu naszych trenerów. 

Jakie metody wykorzystujemy podczas szkolenia online i stacjonarnego z kultury biznesu, czyli biznesowego savoir-vivre’u i budowania relacji zawodowych? 

Szkolenie on-line i stacjonarne z biznesowego savoir-vivre’u jest w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika.

Podczas szkolenia wykorzystamy wiele form aktywności, m.in.:

  • prezentacja
  • moderowane dyskusje
  • ćwiczenia
  • studia przypadków
  • testy / ankiety
  • case study
  • zadania domowe