Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji - szkolenie online i stacjonarne

 

Dzięki udziałowi w tym szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak:

  • Wzmocnić siłę handlową i wiarygodność w kontakcie zklientem
  • Zastosować praktyczne techniki prowadzenia klienta do decyzji o zakupie, trafnie wyciągając wnioski z pozyskanych od klienta informacji
    i priorytetyzować działania
  • Rozwinąć umiejętności prezentowania oferty budowania mocnych argumentów
  • Identyfikować sytuacje prowadzące do konfliktu i stosować narzędzia zapraszające klienta do współpracy, tak aby nie eskalować negatywnych emocji
  • Celnie wykorzystywać reguły wywierania wpływu w procesie sprzedaży świadomie unikając pułapek manipulacji
  • Uświadomią sobie swoje własne przekonania ograniczające oraz pokonają rutynę i schematyczne działanie


     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Trening efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji - program szkolenia online i stacjonarnego

MODUŁ I. OTWARCIE TRENINGU

  1. Powitanie, przedstawienie się, ramowy program szkolenia
  2. Moje cele na to szkolenie
  3. Icebreaker- nawiązanie relacji sprzyjającej treningowi
  4. Czynniki decydujące o efektywności działań sprzedażowych handlowca
  5. Praca z wizją efektu i celu
  6. Przekonanie o własnej skuteczności
  7. Pozytywne myślenie
  8. Identyfikacja z powierzoną rolą i zadaniami

MODUŁ II. PRZESZKODY NA DRODZE DO EFEKTYWNEJ PRACY HANDLOWCA

  1. Rutyny
  2. Przekonania ograniczające
  3. Schemat i brak elastyczności
  4. Organizacja pracy

MODUŁ III. ROLA I ZADANIA HANDLOWCA

  1. Sprzedaż doradcza
  2. Sprzedaż strukturalna / szerokość asortymentu /
  3. Sprzedaż z półką
  4. Sprzedaż ekonomiczna

MODUŁ IV. W JAKI SPOSÓB OTWARCIE KONTAKTU RZUTUJE NA CAŁOŚĆ WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM?

  1. Jaki wpływ na długofalową współpracę z klientem ma rodzaj nawiązanej relacji?
  2. Współpraca w oparciu o relacje osobiste (wymiar emocjonalny)
  3. Współpraca w oparciu o realizację celu klienta (wymiar biznesowy)
  4. Szanse i zagrożenia budowania współpracy z większym naciskiem na relacje lub biznes
  5. Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje
  6. Wzmacnianie siły handlowej w pierwszej fazie kontaktu – co ma wpływ na moją siłę i w jaki sposób mogę ją wzmacniać?
  7. Haki na uwagę, czyli  jak zaintrygować klienta w pierwszej fazie kontaktu?

MODUŁ V. TECHNOLOGIA SKUTECZNEGO BADANIA POTRZEB - SERCEM SPRZEDAŻY I SIŁY NEGOCJACYJNEJ

  1. Zbieraj informacje, kontroluj rozmowę, pamiętaj o celu, który sobie postawiłeś i o celach szczegółowych na każdym z etapów kontaktu z klientem
  2. Nie sprzedawaj - pytaj! Postawa „badawcza” – czym jest i jak ją budować?
  3. Funkcjonalny podział pytań- jak z nich korzystać w procesie docierania do informacji o potrzebach klienta?
  4. Lista pytań z realności uczestników
  5. Okazywanie szacunku klientowi i porządkowanie informacji - podsumowania i parafrazy
  6. Rola aktywnego  słuchania w procesie badania potrzeb klienta

MODUŁ VI. PRZEDSTAWIANIE ROZWIĄZAŃ

  1. Eksperyment dający podstawę do zrozumienia wagi języka korzyści w komunikacji z klientem
  2. Język korzyści - prezentowanie rozwiązań z uwzględnieniem zysków  klienta
  3. Praca nad katalogiem korzyści z poszczególnych produktów/rozwiązań
  4. „Formuły wiążące” potrzeby klienta z ofertą firmy - jak stosować skuteczną argumentację i wywierać wpływ na klienta w procesie sprzedaży rozwiązań?
  5. Prezentacja perswazyjna  4P - zapoznanie z metodą i prezentacje uczestników

MODUŁ VII. WYWIERANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY

  1. Wywieranie wpływu i jego rola w sprzedaży
  2. Co jest wywieraniem wpływu, a co manipulacją?
  3. Język Perswazji oraz schemat oddziaływań perswazyjnych
  4. Ćwiczenia praktyczne w „wywieraniu wpływu” – szukanie możliwości zastosowanie reguł wywierania wpływu w realności biznesowej uczestników

MODUŁ VIII. NEUTRALIZOWANIE OBIEKCJI KLIENTA I SPOSOBY REAGOWANIA W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Ranking sytuacji trudnych (obiekcji i zastrzeżeń płynących od rzeczywistych klientów)
  2. Style reagowania w sytuacjach trudnych - diagnoza własnych preferencji i możliwe drogi rozwoju
  3. Korzystne ścieżki reagowania w pracy z trudnym klientem
  4. Opracowanie scenariuszy przebiegu rozmów w sytuacjach trudnych podanych przez uczestników
  5. Radzenie sobie z obiekcjami

MODUŁ IX. FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY

  1. Umiejętność adekwatnego reagowania na sygnały zakupu wysyłane przez klienta
  2. Katalog sposobów zamykania sprzedaży w odniesieniu do realiów uczestników
  3. Zastosowanie  scenariuszy rozmów całościowych z uwzględnieniem sytuacji trudnych

MODUŁ X. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

  1. Podsumowanie szkolenia
  2. Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne? Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy?
  3. Ankiety ewaluacyjne
  4. Rozdanie materiałów i certyfikatów

 

Metody wykorzystywane podczas szkolenia z efektywnej sprzedaży z elementami negocjacji:

  • Mini wykład
  • Prezentacja slajdów  
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja moderowana
  • Flipchart
  • Ćwiczenia zespołowe