Szkolenia administracji | Szkolenia prawo | Szkolenia marketing | Szkolenia Kraków | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Poznań | Szkolenia Wrocław | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Katowice

szkolenia biznesowe AVENHANSEN
aktualnie jesteś: Strona Główna / Szkolenia zamknięte / Sprzedaż i Obsługa Klienta / Skuteczna sprzedaż wycieczek w biurach podróży

Skuteczna sprzedaż wycieczek w biurach podróży

Jak zwiększyć efektywność sprzedaży wycieczek przez stacjonarne biura podróży?


Turystyka w Polsce stała się przemysłem przynoszącym olbrzymie dochody. Z tego powodu istnieje coraz większa konkurencja, a biura podróży prześcigają się w urządzaniu promocji i w sposobach przyciągania klientów. Dużym zagrożeniem dla stacjonarnych biur podróży stały się portale internetowe oferujące klientom zakup wycieczek bez wychodzenia z domu. Taka łatwa forma dokonywania zakupów skłania biura podróży do poszukiwania nowych oryginalnych form zdobycia klienta, przyciągnięcia go do swego biura i utrzymanie go.


Korzyści dla uczestników

Celem szkolenia jest opanowanie technik zdobywania i utrzymania klienta w stacjonarnym biurze podróży w warunkach silnej konkurencji rynkowej.

Uczestnicy szkolenia opanują techniki komunikacji z klientem umiejętnie wysondują potrzeby klienta we właściwy sposób obejdą zastrzeżenia, aby dobrać i sprzedać wycieczkę tak, aby klient poczuł się w pełni usatysfakcjonowany i zadowolony wrócił po następny zakup. Dodatkowo uczestnicy nauczą się zwiększać sprzedaż używając innych form komunikacji z klientem. Nabędą pewności profesjonalizmu oraz pełnej orientacji na klienta (idea clientingu).



Szkolenia polecamy dla

Właścicieli i pracowników lokalnych, stacjonarnych biur podróży, szczególnie dla tych którzy posiadają silną konkurencję lokalną (dużą ilość biur podróży na danym obszarze na ilość mieszkańców oraz takich biur których stali klienci zaczynają korzystać z zakupu wycieczek przez portale internetowe).



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie przeprowadzone będzie metodami aktywnymi, z dużą ilością ćwiczeń i scenek przypominających rozmowę z klientem w stacjonarnym biurze podróży. Ponadto wykorzystane będą testy osobowości, dyskusje moderowane, analizy przypadków, prezentacje multimedialne i krótkie wykłady.



Program szkolenia

  1. Rynek turystyczny w Polsce - dyskusja moderowana uczestników
    • Stan aktualny
    • Sytuacja biura stacjonarnego i zagrożenia
    • Konkurencja i rozdrobnienie rynku
    • Sposoby przyciągnięcia klienta
  2. Czy last minute i niska cena wycieczki to jedyna forma przyciągnięcia klienta?
    • Zależność ceny i jakości
    • Oczekiwania klienta (piramida Maslowa)
    • Co jest prawdziwym produktem biura podróży
  3. Obsługa klienta w stacjonarnym biurze podróży
    • Pierwsze wrażenie
    • Schemat rozmowy z klientem
    • Sondowanie potrzeb
    • Umiejętne składanie oferty (dobór wycieczki)
    • Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń
    • Zamknięcie sprzedaży
  4. Używanie telefonu przez biuro podróży
    • Gorąca linia przychodząca
    • Aktywny marketing telefoniczny (PMA)
    • Kontakt z klientem
  5. Urządzanie promocji przez stacjonarne biura podróży

  6. Clienting - nowa wizja obsługi stałego klienta
    • Lojalność i sposoby jej budowania
    • Referencje i marketing szeptany (polecanie)
    • Kluby klienta i przywileje
    • Personalizowana obsługa klient

Kontakt w sprawie szkolenia

Beata Dyjak
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Zamkniętych
Beata Dyjak

Pomagam w wyborze najlepszych rozwiązań dla Państwa zadowolenia
i sukcesu.

Serdecznie zapraszam do kontaktu :-)

Tel: 515 212 449
bdyjak@avenhansen.pl

Szkolenia zamknięte w AVENHANSEN

Szkolenia zamknięte to takie, które organizujemy dla wybranej firmy. Są poprzedzone badaniami i szczegółową analizą potrzeb szkoleniowych.


Gwarantujemy, że program szkoleniowy, ćwiczenia i sposób prowadzenia zajęć oraz wszelkie inne elementy szkolenia będą przygotowane specjalnie dla Państwa - tak, aby spełniały Państwa oczekiwania.

Dążymy do jak najlepszego wykorzystanie czasu i możliwości, aby efekty szkolenia były dla Państwa największe.

Poznaj nasze szkolenia zamknięte

Kliknij tutaj, aby zobaczyć w jakich miastach organizujemy szkolenia zamknięte

W ramach szkolenia zamkniętego możemy zapewnić Państwu:

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb
  • Raport poszkoleniowy
  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania
  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia
  • Wyszukanie i rezerwację:
    • hotelu
    • sali szkoleniowej
    • usług kateringowych
    • transportu na miejsce szkolenia i z powrotem
    • dodatkowych atrakcji i zagospodarowanie wolnego czasu
  • Opiekę koordynatora szkolenia
  • Opieka poszkoleniowa Trenera (możliwość korespondencji mailowej)

 

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Integracja





30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
2007 - 2016 © Wszystkie prawa zastrzeżone
Zadzwoń do nas:
Kraków: 12 399 41 90, Warszawa: 22 188 13 03, Poznań: 61 278 50 61, Wrocław: 71 70 70 321