Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami wywierania wpływu, diagnozowanie rozmówcy dot. wywierania wpływu, sposoby dobierania argumentów do rozmówcy. Na szkoleniu duży akcent położony zostanie na ćwiczenie umiejętności perswazyjnych oraz argumentacyjnych.

 

 

 

 

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z technik perswazji i wywierania wpływu w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

 

MODUŁ 1. Co to jest perswazja? Czynniki wywierania wpływu wg R. Cialdiniego

  • Definiowanie pojęć perswazja – wywieranie wpływu a manipulacja

  • Psychologiczne warunki komunikacji w aspekcie wywierania wpływu

  • Przykładowe czynniki wywierania wpływu wg R. Cialdiniego

    • Autorytet

    • Społeczne dowody słuszności

    • Zaangażowanie i konsekwencja

    • Lubienie i sympatia

    • Wzajemność

    • Niedostępność

  • Czynniki wpływające na osobę – podatność na wywieranie wpływu

 

MODUŁ 2. Prawa perswazji w kontakcie z klientami

  • Omówienie czynników wywierania wpływu pod kątem kontaktu z klientem

  • Stworzenie bazy argumentów użytecznych w czynnikach wywierania wpływu do wykorzystania w rozmowie z klientami

  • Diagnozowanie klientów ze względu na podatność dot. poszczególnych praw perswazji

  • Systemy poznawcze (metaprogramy) i ich wpływ na sposób dotarcia do osoby

  • Ćwiczenia w rozpoznawaniu systemów poznawczych i wpływu perswazyjnego na osoby

 

MODUŁ 3. Komunikowanie niewerbalne w aspekcie wywierania wpływu

  • Kontakt bezpośredni – znaczenie w budowaniu własnego wizerunku osoby kompetentnej

  • Czynniki niewerbalnego wywierania wpływu

  • Wywieranie wpływu w sytuacjach nieformalnych

  • Proksemika i digitalizacja w procesie komunikacji

  • Dostosowanie do rozmówcy - dostrojenie

  • Rekwizyty i akcesoria – wykorzystanie przy wywieraniu wpływu

 

MODUŁ 4. Siła pytań w prowadzeniu rozmowy wg naszych założeń

  • Typologia pytań – zagadnienia powtórzeniowe (pytania otwarte, zamknięte, sugerujące)

  • Pytania do klientów o cel i o wartości

  • Empatyczne formułowanie pytań

  • Aktywne słuchanie - wywieranie wpływu, obrona przed manipulacją

  • Metoda lejka w prowadzeniu pytaniami klienta do naszego celu

  • Zastosowanie metody Sokratesa opartej o truizmy i pytania

  • Ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu rozmowy pytaniami

 

MODUŁ 5. Techniki argumentacyjne, erystyka – sztuka prowadzenia sporów

  • Charakterystyka wybranych technik argumentacyjnych

  • Dobór technik argumentacyjnych do poszczególnych osób

  • Ćwiczenia praktyczne w stosowaniu technik argumentacyjnych

  • Zapoznanie uczestników z wybranymi chwytami erystycznymi

  • Ćwiczenia w stosowaniu sporów w rozmowie

  • Dyskusja i debata – ćwiczenia praktyczne

Metody prowadzenia zajęć

Trening poświęcony jest zagadnieniom sprawności językowej oraz zachowaniom niewerbalnym w kontekście wywierania wpływu. Stąd duży akcent położony jest na praktyczne ćwiczenia i trening umiejętności perswazyjnych. Prócz prezentacji trenerskiej i mini-wykładów wprowadzających w zagadnienie, podczas treningu zostaną wykorzystane między innymi:

  • analiza języka odbiorcy pod kątem używanych struktur poznawczych – metaprogramów
  • ćwiczenia doboru odpowiednich argumentów adekwatnych do odbiorcy
  • analiza tekstów pod kątem użytych technik wywierania wpływu i argumentacji
  • ćwiczenia uczestników w sprawnych diagnozowaniu obszarów podatności osoby na techniki perswazyjne
  • ćwiczenia uczestników w formułowaniu argumentów oraz dobieraniu kontrargumentów właściwych do danej linii argumentacyjnej naszego rozmówcy.