Cele szkolenia:

  • Rozwój kompetencji uczestników zgodnie z modelem: Postawa, Zachowania, Umiejętności
  • Przekazanie metod i narzędzi prowadzenia skutecznych kontaktów, rozmów i transakcji handlowych oraz budowania relacji z klientami
  • Kształtowanie i rozwijanie postawy nastawionej na świadome i efektywne prowadzenie procesu sprzedaży oraz ciągły rozwój umiejętności sprzedażowych
  • Utrwalenie poznanych technik sprzedaży poprzez ich natychmiastowe praktyczne zastosowanie


Najważniejsze korzyści wynikające z aktywnego uczestnictwa w szkoleniu:

  • Poznanie własnego profilu związanego z kompetencjami sprzedażowymi – mocne i słabe strony jako sprzedającego
  • Przećwiczenie i przyswojenie technik oraz narzędzi związanych z prowadzeniem skutecznej sprzedaży oraz budowaniem relacji z klientami
  • Rozwój umiejętność wykorzystania technik sprzedaży w (trudnych) sytuacjach handlowych
  • Podniesienie skuteczności realizacji celów sprzedażowych



Metodologia:

„Skuteczne techniki sprzedaży, jak sprzedawać więcej i efektywniej” to interaktywny warsztat, podczas którego uczestnicy w praktyczny sposób poznają i przećwiczą wiedzę oraz narzędzia związane z doskonaleniem i stosowaniem skutecznych technik sprzedaży i budowania relacji. 

Zostały one ujęte w osiem kluczowych obszarów, które w największym stopniu decydują o sukcesie sprzedażowym.


„Skuteczne techniki sprzedaży …” to warsztat, który:

  • buduje zaangażowanie i motywację uczestników do aktywnego udziału w samym warsztacie, jak również do pro aktywnego stosowania poznanych narzędzi – uczestnicy mówią: „chcę”
  • w praktyczny sposób przekazuje narzędzia związane z prowadzeniem efektywnego i skutecznego procesu sprzedaży – uczestnicy mówią: „potrafię”
  • przekłada poznane narzędzia na codzienną pracę uczestników, co prowadzi do wzrostu ich efektywności i skuteczności sprzedażowej – uczestnicy mówią: „robię”

Całość ćwiczeń osadzonych będzie w specyfice pracy uczestników warsztatu.

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnych technik sprzedaży w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szczegółowy program i jego zawartość zostaną doprecyzowane na podstawie kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz dopasowane do specyfiki ich pracy. Będzie to dotyczyło w szczególności prowadzonych ćwiczeń, które będą miały za zadanie oddanie charakteru branży, klientów i produktów uczestników szkolenia.
 
MODUŁ I. POSTAWA, MOTYWACJA I UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO DORADCY-SPRZEDAWCY 

  1. Mechanizmy psychologii i cyklu sukcesu (wewnętrzna gra psychologiczna doradcy-sprzedawcy)
  2. Nastawienie, przekonanie i zdrowa pewność siebie – zarządzanie własnym „stanem” doradcy-sprzedawcy
  3. Metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji
  4. Rola samodyscypliny w osiąganiu sukcesów sprzedażowych


MODUŁ II. SPRZEDAŻOWA PSYCHOLOGIA KLIENTA W KONTEKŚCIE SPRZEDAŻY RELACYJNEJ

  1. Korzyść i strata – fundamentalne motywatory działania klienta (i nie tylko)
  2. Mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych przez klienta
  3. Kupowanie racjonalne versus kupowanie emocjonalne
  4. Sprawdzone metody profilowania i typologii klienta
  5. Budowanie lojalności klienta względem firmy i sprzedawcy


MODUŁ III. SKUTECZNE SPOSOBY I METODY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM

  1. „Rapport” - dobra relacja biznesowa z klientem budująca jego zaufanie i chęć współpracy
  2. Przełamywanie lodów a roztapianie lodów w kontakcie z klientem
  3. Dostrojona autoprezentacja – świetne pierwsze wrażenie, budowanie wiarygodności oraz odróżnienie się od konkurencji
  4. Znaczenie i wykorzystywanie zasad skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z klientem


MODUŁ IV. EFEKTYWNE ROZPOZNAWANIE I BUDOWANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

  1. Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej
  2. Metody i narzędzia aktywnego słuchania
  3. Sztuka zadawania odpowiednich i kierunkowych pytań sprzedażowych
  4. „Słowa klucze” w komunikacji sprzedażowej


MODUŁ V. SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

  1. Informacje handlowe niezbędne do przygotowania skutecznej oferty/propozycji dla klienta
  2. Efektywne łączenie potrzeb klienta z cechami produktu/usługi oraz powiązanymi z nimi korzyściami
  3. Sprawdzone modele prezentacyjne: reguła trzech elementów, potrzeba-cecha-korzyść, AIDA, inne
  4. Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat


MODUŁ VI. ODNOSZENIE SIĘ DO ZASTRZEŻEŃ KLIENTA  

  1. Zastrzeżenia klienta jako sygnał chęci zakupu
  2. Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty 
  3. Odnoszenie się do porównań z konkurencją
  4. Sprawdzony model pro-sprzedażowego odnoszenia się do zastrzeżeń klienta


MODUŁ VII. KLUCZOWE ELEMENTY SZTUKI NEGOCJACJI I WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY

  1. Zrozumienie i efektywne prowadzenie procesu negocjacji
  2. Najczęściej spotykane i najskuteczniejsze techniki negocjacyjne
  3. Efektywne zasady zarządzania ustępstwami w negocjacjach
  4. Skuteczne techniki wywierania wpływu na klienta


MODUŁ VIII. SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY 

  1. Przełamywanie strachu przed odmową klienta
  2. Sprawdzone metody próbnego zamykania sprzedaży
  3. Sposoby identyfikacji sygnałów zakupu
  4. 24 techniki zamykania sprzedaży według Briana Tracy – kiedy ich używać i kiedy ich unikać

Metody aktywnego uczenia stosowane podczas szkolenia:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Symulacje realnych sytuacji sprzedażowych
  • Praca z kamerą i telefonem
  • Dyskusje moderowane
  • Analizy przypadków
  • Przykłady dobrych praktyk