Celem szkolenia jest nabycie i doskonalenie przez szkolonych umiejętności z zakresu:

  • Wpływu na przebieg procesu podejmowania decyzji przez Klienta.
  • Prowadzenia dialogu z partnerem biznesowym.
  • Efektywnej analizy i dopasowania produktu do potrzeb Klienta.
  • Skutecznego wykorzystania technik sprzedaży wymaganych do osiągnięcia celów na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, w tym sprzedaży perswazyjnej.
  • Skutecznego pokonywania obiekcji Klienta z zastosowaniem języka korzyści.
  • Budowania dobrych relacji biznesowych.
  • Radzenia sobie w kontaktach z „trudnym klientem”.

 

 

 


Korzyści ze szkolenia
Szkolenie umożliwia wykształcenie pożądanych postaw:

  • Zbudowania bądź utrwalenia postawy otwartości na Klienta i jego potrzeby.
  • Otwartości i chęci do stosowania efektywnych wzorców sprzedaży i budowania trwałych relacji z Klientami.
  • Wiary we własne możliwości, co do stosowania poznanych technik.
  • Osobistej odpowiedzialności i zaangażowania za własne wyniki sprzedaży oraz budowanie relacji z klientem.
  • Chęci rozwoju własnego w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych.

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zaawansowanych technik sprzedaży w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. KOMUNIKACJA, JAKO PODSTAWA SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY

  • Co należy widzieć o komunikacji?
  • Rodzaje komunikatów.
  • Aktywne słuchanie.
  • Klimat w rozmowie.
  • Techniki dostrajania się.
  • Co jest ważne w skutecznej komunikacji?
  • Techniki zadawania pytań.

MODUŁ II. PRZYGOTOWANIE DO PRACY HANDLOWCA

  • Co należy widzieć o kliencie i o rynku?
  • Jaki jest nasz produkt?
  • Planowanie pracy handlowca.
  • Gdzie poszukiwać nowych klientów?
  • Sposoby dotarcia do klienta.

MODUŁ III. AUTOPREZENTACJA I PREZENTACJA FIRMY

  • Magia pierwszego wrażenia.
  • Jacy jesteśmy – nasze mocne i słabe strony?
  • Postawa w pracy handlowca.
  • Przedstawianie firmy – mocne i słabe strony.
  • Specyfika sprzedaży w waszej branży i jej wpływ na pierwsze wrażenie.

MODUŁ IV. ROZPOZNAWANIE ZACHOWAŃ LUDZI – TYPOLOGIA KLIENTÓW

  • Jak rozpoznać określony typ klienta?
  • Sposoby komunikacji z określonymi typami klientów.

MODUŁ V. MOTYWACJA ZACHOWAŃ KLIENTA
MODUŁ VI. STOPNIE ROZMOWY HANDLOWEJ, – CO TO TAKIEGO, WPROWADZENIE, WŁAŚCIWA KOLEJNOŚĆ
MODUŁ VII. PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY

  • Co należy przygotować przed rozmową handlową?
  • Metody wyznaczania celów.

MODUŁ VIII. PIERWSZE SPOTKANIE I OTWARCIE ROZMOWY

  • Pierwsze wrażenie.
  • Prezentacja.

MODUŁ IX. DEFINIOWANIE POTRZEB

  • Aktywne słuchanie, komunikacja w trakcie rozmowy.
  • Parafraza.
  • Metoda „lejka”.
  • Rozpoznawanie potrzeb.
  • Pytania w badaniu potrzeb klienta dostosowane do specyfiki branży.

MODUŁ X. PREZENTACJA OFERTY

  • Metody prezentacji ceny.
  • Dobór argumentów w zależności od typu klienta, specyfika branży – najlepsze argumenty.
  • Język korzyści – jak przełożyć cechy na korzyści.
  • Cross selling i up selling – jak wykorzystać w procesie sprzedaży.

MODUŁ XI. ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY

  • Sposoby zamykania sprzedaży.
  • Uzyskanie zobowiązania.
  • Odpieranie zastrzeżeń i obiekcji klienta.
  • Techniki zamykania sprzedaży.

MODUŁ XII. ANALIZA PO SPOTKANIU
MODUŁ XIII. AIDA – POMOC W PREZENTACJI I PROCESIE SPRZEDAŻY
MODUŁ XIV. PRACA Z KLIENTEM „TRUDNYM”

  • Trudne sytuacje i trudni klienci – skąd się biorą?
  • Zapobieganie powstawaniu trudnych sytuacji.
  • Modele postępowania w sytuacjach trudnych.

MODUŁ XV. MODEL SPRZEDAŻY PERSWAZYJNEJ – PSF

  • Prezentacja struktury PSF – krótkie omówienie etapów.
  • Budowanie kontaktu z klientem.
  • Opis sytuacji w PSF.
  • Mechanizm działania w PSF - truizmy.
  • Wzmocnienie korzyści w PSF.
  • Zamknięcie w prezentacji perswazyjnej.

MODUŁ XV. JAK UTRZYMAĆ KLIENTA?

  • Budowanie relacji z klientem.
  • Potwierdzanie zadowolenia.

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach,
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach,
  • dyskusje na forum grupy,
  • testy/ ankiety,
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%).