Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji w zakresie skutecznego zarządzania konfliktem w zespole, a w szczególności:

  • Określenie różnicy zespołu i grupy w aspekcie występowania konfliktów

  • Zapoznanie się z rodzajami konfliktów

  • Poznanie dynamiki konfliktów na etapach funkcjonowania zespołu

  • Wyłonienie i zanalizowanie przyczyn powstawania konfliktów

  • Przećwiczenie praktycznie wybranych metody rozwiązywania konfliktów

  • Poznanie sposobów radzenia sobie w sytuacji konfliktów w zespole

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zarządzania konfliktem w zespole w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ZESPÓŁ PRACOWNICZY - WPROWADZENIE

  1. rozróżnienie grupa a zespół

  2. etapy funkcjonowania zespołu

  3. proces grupowy a funkcjonowanie zespołu i występowanie konfliktów

 

MODUŁ II. KOMUNIKOWANIE SIĘ W ZESPOLE WG TEORII CARLA G. JUNGA

  1. wyznaczniki komunikacji niewerbalnej przydatnych w rozmach w zespole

  2. cztery postawy w komunikacji wg Carla G. Junga a konflikty interpersonalne

  3. wykorzystanie teorii Junga w praktyce rozwiązywania konfliktów

  4. Systemy poznawcze i ich wpływ na komunikowanie się członków zespołu

 

MODUŁ III. KONFLIKTY W ZESPOLE - PRZYCZYNY I ŹRÓDŁA

  1. przyczyny powstawania konfliktów w zespole

  2. źródła konfliktów - analiza wg teorii Charles’a Moore’a

  3. dynamika konfliktu w zespole

  4. działanie w zespole pod presją i radzenie sobie ze stresem

 

MODUŁ IV. SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW

  1. style rozwiązywania konfliktów

  2. mój styl rozwiązywania konfliktów - autoanaliza

  3. tradycyjne rozwiązania konfliktów

  4. zachowania sprzyjające rozwiązywaniu konfliktów

  5. zastosowanie podejścia do rozwiązywania konfliktów z wykorzystaniem teorii Ch. Moore’a oraz Carla G. Junga Rozpoznawanie i nazywanie konfliktów w celu ich rozwiązywania

 

Podczas szkolenia będą zastosowane między innymi takie metody szkoleniowe jak:

  • prezentacja trenerska
  • praca zadaniowa w grupach
  • dyskusje moderowane
  • praca z opisami sytuacji (case method)
  • różne ćwiczenia komunikacyjne
  • arkusze i kwestionariusze pokazujące uczestnikom różne aspekty szkolenia (np. rozwiązywanie konfliktów)
  • wykład interaktywny