Tu trochę naszej historii - jak to się zaczęło i jak przez miesiące i lata konsekwentnie dbamy o najwyższą jakość obsługi, jak rozwijamy się dla naszej satysfakcji i dla zaspokajania wysokich wymagań naszych Klientów.

Historia Avenhansen®

2007
06 - Rejestracja AVENHANSEN Sp. z o.o
08 - Wynajęliśmy nasze pierwsze biuro przy ul. Bronowickiej w Krakowie
09 - Wystartowaliśmy widoczni dla świata dokładnie 1 września 2007
10 - Zrealizowaliśmy pierwsze szkolenie otwarte
2008
2008
03 - Zrealizowaliśmy pierwsze szkolenie zamknięte
05 - Nasz Zespół liczy już pięć osób pracujących na stałe plus jedenastu trenerów
12 - Rok (pierwszy cały księgowy) zamykamy z finansową stratą, ale to po pierwsze było do przewidzenia, a po drugie to nic w kontekście stale zwiększającej się liczby zadowolonych Klientów
2009
2009
01 - Zmieniamy biuro i przenosimy się na ul. Kronikarza Galla - teraz jest dużo wygodniej i ładniej
04 - Zakładamy pierwsze w Polsce profesjonalne forum poświęcone wyłącznie tematyce szkoleniowej
09 - Współpracujemy ze sprawdzonymi Trenerami - zgłaszają się do nas kolejni specjaliści
11 - Na naszej ścianie z referencjami od zadowolonych Klientów jest coraz mniej miejsca ...
12 - Drugi rok działalności kończymy z dodatnim wynikiem finansowym - to duży sukces całego Zespołu
2010
2010
01 - Stale podnosimy jakość naszych szkoleń i jakość obsługi Klientów - usprawniamy system jakościowy; z nowym rokiem wprowadzamy nowe standardy jakościowe
02 - Budujemy nową (nowoczesną) stronę internetową; kula w końcu się kręci :-)
03 - "Odświeżamy" nasze logo, aby szło z duchem postępu
03 - Realizujemy pierwszy duży projekt doradczy
03 - Znowu pomogliśmy studentom. Tym razem szkoliliśmy ich w ramach projektu Manage-In z NZS z UE w Krakowie. Taka pomoc to już standard w naszej Firmie
04 - Wprowadzamy nowe szkolenia, aktualizując naszą wiedzę o potrzebach i oczekiwaniach naszych Klientów. Pojawiają się nowi Trenerzy poszerzający naszą ofertę szkoleniową
05 - Przygotowujemy się do dużej akcji internetowej ... (ale o tym kiedy indziej ...)
06 - To był najlepszy miesiąc w dotychczasowej historii Firmy :-) Coraz więcej zadowolonych Klientów motywuje nas do jeszcze większego wysiłku
07 - Wakacje ... - jakie wakacje? Telefony dzwonią, jakby nikt na wakacje nie wyjechał ... i wszyscy chcą się szkolić
08 - Zaczyna nam się robić ciasno w biurze. Na razie Prezes oddał swój gabinet i da się przeżyć, ale w przyszłym roku będziemy się przeprowadzali do większych pomieszczeń :-)
09 - Z okazji trzeciej rocznicy powstania Firmy (powstała w czerwcu 2007, ale biuro uruchomione 1 września 2007) zorganizowaliśmy pierwszą, poważną imprezę firmową. Byli Pracownicy biura i Trenerzy. Atmosfera, której pewnie mogli by nam pozazdrościć inni :-)
10 - Nic szczególnego się nie wydarzyło, poza tym, że ... pobiliśmy rekord obrotu w Firmie od początku jej istnienia :-)
11 - Kolejny rekord :-)
12 - Uruchomiliśmy kolejną stronę internetową, poświęconą wyłącznie szkoleniom otwartym organizowanym przez nas w Poznaniu. Tak, tak - właśnie w Poznaniu zaczynamy od nowego roku organizować szkolenia.
2011
2011
01 - Z okazji Nowego Roku wszystkim naszym Klientom, Współpracownikom i Kooperantom życzymy wielu sukcesów, radości i satysfakcji z realizacji swoich działań.
02 - To był remont! Nowe instalacje, malowanie, ... i upragniona przeprowadzka biura handlowego - teraz możemy się bawić w chowanego ;-) W starym biurze Prezes odzyskał gabinet i mamy śliczną, własną salę szkoleniową :-)
03 - Pierwsze szkolenie w naszej nowej (własnej) sali szkoleniowej. W tej sali będą organizowane szkolenia tylko do 4 osób - większe grupy, jak zwykle przyjmujemy w hotelach ***. Teraz nie będziemy odwoływali szkoleń otwartych.
04 - Zaczynamy II kwartał :-) Cieszymy się bo jak zwykle ten I nie był najlepszy - to zawsze najgorszy kwartał w roku - teraz będzie już tylko lepiej :-) Pocieszające jest to, że i tak był lepszy od I kwartału 2010.
05 - Maj, wiosna, a my pełną parą ... :-)
06 - Przygotowujemy się do wakacji.
08 - Widać, że dużo ludzi wyjechało na wakacje ... Ale od września będziemy szkolili w całej Polsce. Zatrudniamy drugą Asystentkę aby zdążyć z obsługą wszystkich szkoleń.
09 - No i wakacje się skończyły. Mimo to pogoda dopisuje i humory też ... a drukarki rozgrzewają się do czerwoności przy drukowaniu skryptów na szkolenia :-)
10 - Rozkręcamy się: 41 dni szkoleniowych w październiku a to nie jest jeszcze najlepszy wynik.
11 - Odszedł od nas Marcin Rzucidło (do konkurencji - znowu ta stara firma Prezesa). Widocznie konkurencja nie potrafi inaczej jak poprzez podkupywanie nam kadry ...
12 - Grudzień bez śniegu w tym roku, za to z masą szkoleń. Kończymy rok ze świetnym wynikiem co jest najlepszym dowodem na to, że AVENHANSEN to Bardzo Dobra Firma Szkoleniowa.
2012
2012
02 - Początek roku cały w śniegu a my przygotowujemy się do zmian organizacyjnych.
04 - Trochę zmian personalnych, lokalowych. Opracowany został program restrukturyzacji. Przygotowujemy się do zmiany strony internetowej.
06 - Nowy pomysł autorski AVENHANSEN: Akademie Super Pracownika
07 - Najlepszy lipiec w dotychczasowej historii Firmy. A plany na jesień jeszcze lepsze. Cały czas budujemy nową stronę internetową.
08 - Wakacje, jak to wakacje ... Ale zapytań o szkolenia cala masa więc koniec roku szykuje się bardzo pracowity.
09 - Mamy nowe wsparcie w biurze :-) Mamy nową stronę internetową :-).
10 - Ściany w czterech pokojach obwieszone referencjami :-)
11 - W listopadzie musieliśmy dokupić nową, dużą drukarkę bo nie nadążaliśmy z drukowaniem materiałów na szkolenia ;-)
2013
2013
01 - Grudzień minął tak szybko, że nie zdążyliśmy nic napisać ;-)
03 - Od marca mamy nowe, silne wsparcie - Ania Sendorek dołączyła do naszego Zespołu :-) Serdecznie witamy ! :-)
05 - Był u nas w biurze przez 2 miesiące Radosław. Teraz znowu mamy zdecydowanie żeńską ekipę.
06 - To miesiąc narodzin w Grupie AVENHANSEN :-) - rodzą się sami chłopcy. Nowymi mamami zostały: Kasia, Dorota i księgowa Kasia. Czekamy jeszcze na dwoje kolejnych potomków - od Anety i księgowej Stefanii.
08 - Wakacje pracowite jak nigdy dotychczas :-)
09 - szaleństwo szkoleniowe, musieliśmy zaopatrzyć się w kolejną drukarkę
10 - szaleństwa ciąg dalszy :-) Już wiemy, że to będzie najlepszy rok w dotychczasowej historii Firmy! :-)
11 - Podjęta decyzja o przeprowadzce na wiosnę do większego biura :-)
12 - Mamy nowego handlowca - witamy w Zespole Karolinę :-)
2014
2014
01 - Nowy Rok! Nowe wyzwania! Zaczęliśmy mocnym akcentem - takiego dobrego stycznia jeszcze nie było :-) 2 stycznia przyszły pierwsze zgłoszenia na szkolenia otwarte a 3 stycznia wygraliśmy pierwsze w tym roku szkolenie zamknięte. Cały styczeń - super.
03 - Pierwszy kwartał zamknęliśmy z rekordowym zyskiem! :-)
04 - Gdyby ktoś przypadkiem nie zauważył, to my, jako firma szkoleniowo-doradcza ogłaszamy, że kryzys w Polsce już się skończył :-)
05 - Firma się rozwija. Zapadła ostateczna decyzja o stworzeniu nowego działu. Od 1 września rusza nowy - trzyosobowy zespół. Mamy trzy miesiące na kompletne przygotowanie się do nowej inwestycji. Za nami czas planowania, ustalania, liczenia ... Teraz czas na wdrażanie :-)
06 - Rozpoczęliśmy organizację szkoleń otwartych w Gdańsku - to szóste miasto, w którym organizujemy szkolenia otwarte a piąte, w którym mamy swoje biuro.
07 - Gorąco! Na polu / dworze - to w zależności od tego, w której części Polski ktoś mieszka ;-) A u nas też gorąco bo masę szczegółów jest do dogrania. Już pokazaliśmy, że od 1 września rusza nowy Dział Szkoleń dla Administracji Publicznej. Teraz nasi drodzy Urzędnicy będą obsługiwani przez zupełnie wyodrębnionych dla nich Specjalistów.
08 - Wakacje. Mało szkoleń a dużo zapytań. Szykuje się intensywny wrzesień.
09 - Wystartował nowy Dział! :-) Dział Szkoleń dla Administracji Publicznej. Witamy w Zespole Anię, Justynę i Agnieszkę. Powodzenia!
10 - Uff ... minął wrzesień. Na koniec września mieliśmy zaplanowanych już tyle szkoleń na IV kwartał co odbyło się w całym III kwartale. Oj, będzie się działo! :-)
11 - Oj, działo się działo :-) Ola ... - ale to później ;-)
12 - To już jest standardem, że najkrótszy (pod względem liczby dni pracujących) jest najlepszym miesiącem w roku :-)
2015
2015
05 - Minął styczeń, luty, marzec, kwiecień - to niesamowite ... Jest tyle pracy, tyle się różnych spraw dzieje, że przegapiłem z wpisami 4 miesiące ... ;-) Ale to tylko dlatego, że jest coraz lepiej :-)
08 - Dużo szkoleń i masę zapytań. Czyżby ludzie nie wyjechali na wakacje w tym roku? ;-)
09 - Zespół powiększył się o Ulę, Paulę i Anię. Cieszymy się z rozwoju :-)
10 - Do Zespołu dołącza Jakub - teraz będziemy mieli komunikację graficzną na najwyższym poziomie :-)
11 - Do Zespołu dołącza Kasia - komunikacja internetowa to dla niej "chleb powszedni". Witamy! :-)
12 - I znowu idą Święta :-) Jestem szczęśliwy mogąc podziękować wszystkim Pracownikom, Trenerom, Współpracownikom i Partnerom za kolejny rok SUKCESÓW! :-)
2016
2016
01 - wynajęliśmy nowe biuro w Krakowie! Pod koniec lutego przenosimy sie do domu na Woli Justowskiej :-) Będziemy mieli 180 metrów - 6 pokoi. Będzie osobno pokój dla drukarek i bindowania materiałów szkoleniowych oraz pokój konferencyjny z pięknym, dużym stołem :-)
02 - do Zespołu dołączyła Edyta. Witamy Cię i życzymy wielu sukcesów oraz radości i satysfakcji z pracy!
03 - Tworzymy Dział Doradztwa i Rozwoju Biznesu. Do Zespołu dołączają Paweł i Kuba - zwiększa się pierwiastek męski w Zespole.
04 - Spotkania, spotkania i jeszcze raz spotkania ... Dzieje się tak dużo, że trudno "wyrobić na zakrętach ..."
06 - Bardzo hucznie obchodziliśmy 9-tą rocznicę powstania AVENHANSEN - było wesoło! :-) Zaczęliśmy 10-ty rok działalności - to zobowiązuje.
08 - Wakacje w pełni a my intensywnie odpowiadamy na zapytania naszych Klientów. Po wakacyjno-letnim lekkim uśpieniu, widzimy już, że końcówka roku będzie bardzo intensywna szkoleniowo :-)
09 - Wróciła Ola! Nowe wyzwania ... Dzieje się! :-)
11 - Pracy tyle, że nie ma czasu pisać :-)
Marta po stażu zostaje z nami na stałe! :-) Super, że wzmoni nasz Zespół.
12 - Koniec roku! Maksymalne sprężenie i koncentracja bo szkoleń jest taka masa, że ciężko "wyrobić na zakręcie" ;-)
Nasze szeregi zasiliła Olga i Artur. Będą z nami przez 3 miesiące w ramach projektu. Dzięki ich wsparciu dajemy radę.
2017
2017
01.2017
  • Zaczynamy ostro ;-) Dzieje się wiele od pierwszego dnia :-)
02.2017
03.2017
  • Opuścił nas Paweł - życzymy Mu wielu sukcesów na innych polach biznesu
  • Rezygnujemy z członkostwa w BNI - to kompletny niewypał
  • Rozpoczęła z nami pracę Anita - mamy nadzieję na długą i owocną współpracę i życzymy Jej wielu sukcesów ;-) :-)
  • Wdrażamy wiele nowych projektów.
  • Marzec zapowiada się ze świetnym wynikiem :-)
05.2017
  • Minął marzec, kwiecień, maj ... cała wiosna ... Dużo się działao i nawet nie wiem, kiedy ten czas minął ;-) Wszystko jest poukładane i wszystko dzieje się tak, jak być powinno :-)
06.2017
  • W czerwcu obchodzilismy nasz Jubileusz - minęło 10 lat od załozenia AVENHANSEN Sp. z o.o.
    Serdecznie dziękujemy wszystkim Wspaniałym Gościom. Krótka fotorelacja znajduje się tu ►
  • Założyliśmy i powołaliśmy do życia Fundację AVENHANSEN - szkolenia dla rozwoju
    Jest zapał do nowej pracy i duże oczekiwania.
07.2017
  • Wakacje, urlopy, ... A u nas zmiany, zmiany ...
  • Nasz Zespół zasiliła Kasia i Denys - wszystkiego dobrego Im życzymy :-)
08.2017
  • Nasz Zespół zailiła Ilona :-) Mamy nadzieję, że będzie bardzo mocnym ogniwem :-)
2018