Cel szkolenia:

 

Skonfrontowanie własnych praktyk sprzedażowych każdego uczestnika z rozwiązaniami proponowanymi przez trenera oraz pozostałych uczestników grupy.

Zaangażowanie każdego uczestnika w ćwiczenie kompetencji handlowych

oraz

  • podniesienie poziomu świadomości w zakresie prowadzenia negocjacji  sprzedażowych 
  • obrona marży i ceny 
  • zasady stosowania ustępstw w negocjacjach sprzedażowych zasad coś za coś
  • rozpoznawanie interesów, determinant, ograniczeń klienta oraz motywów
  • umiejętność rozpoznawania i przeciwdziałania manipulacji stosowanej  przez klientów (świadomej i nieświadomej)
  • rozwój umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w skutecznych negocjacjach sprzedażowych
     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z obrony ceny w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. SKĄD SIĘ BIORĄ TRUDNE SYTUACJE SPRZEDAŻOWE?

  1. Typologia trudnych klientów
  2. Przyczyny powstawania zastrzeżeń. Metodologia odpierania zastrzeżeń i pokonywania obiekcji 
  3. Zasady skutecznej argumentacji

    
MODUŁ II. ZŁOTE ZASADY SKUTECZNYCH NEGOCJACJI SPRZEDAŻOWYCH PRZY OBRONIE ZMIENIAJĄCYCH SIĘ CEN

  1. Nie wahaj się rozpoczynać od podwyższonych wymagań
  2. Dostarczaj argumentów potwierdzających zasadność swoich oczekiwań
  3. Za każde udzielone ustępstwo oczekuj zamienników
  4. Ustępuj bardzo powoli 
  5. Finalizuj. Skuteczne zamykanie sprzedaży

 
MODUŁ III. PILNOWANIE RÓWNOWAGI SIŁ PODCZAS NEGOCJACJI I OBRONY CENY

  1. O co toczy się gra? Zasady wyznaczania celów orasz metodologia poznawania celów klienta 
  2. Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w dobrych relacjach?
  3. Wskaźniki siły podczas negocjacji cenowych 
  4. Negocjacje ze słabej pozycji. Jak nie stracić kontrahenta?
  5. Determinanty i ograniczenia klienta. Sztuka ich poznawania oraz wnioskowania o rzeczywistych oczekiwaniach oraz interesie klienta 

           

MODUŁ IV. W POSZUKIWANIU INSTRUMENTÓW W OBRONIE CENY

  1. Moje oczekiwania wobec klientów - ograniczeniem ich żądań 
  • czego mogę oczekiwać od moich klientów 
  • zasada Tak, jeśli…..
  1. Siła stanowiska klienta 
  •  chcemy tyle i tyle….
  •  jeśli nie otrzymamy tyle ….
  •  musicie dostosować swoją ofertę…
  •  konkurencja dała mi mniej ….
  •  jesteście zbyt drodzy
  •  możemy rozmawia, ale tylko, jeśli…
  1. Stosowane taktyki oddziaływania przez klientów przy składaniu oczekiwań cenowych 
  • zobowiązanie 
  • groźba 
  • natychmiastowa odpowiedź 
  • bierzecie albo nie
  • taktyka skubania
  • efekt Colombo
  • syndrom głupiej chwili - jak powściągnąć swoją hojność w tzw. rozdawnictwie (rabaty, bonusy, terminy)
  1. Określenie celu, i konsekwencje jego realizacji.


MODUŁ V. TECHNIKI PREZENTOWANIA CENY   
     

  1.      Postawa przy prezentowaniu ceny 
  2.      Techniki pozwalające zmniejszyć znaczenie ceny 
  3.      Podnoszenie wartości oferowanych produktów    
  4.      Subiektywizacja ceny    
     

Metody wykorzystywane podczas szkolenia:
 

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków