Cel szkolenia z komunikacji wewnętrznej w placówce medycznej
Głównym celem warsztatów jest przedstawienie metod i technik w zakresie skutecznej komunikacji wewnętrznej w placówce medycznej w sytuacji sporów, negocjacji i konfliktów interpersonalnych a także przyciągnięcia i zatrzymania doświadczonych pracowników w organizacjach ochrony zdrowia. Uczestnicy szkolenia poznają praktyczne sposoby na skuteczną motywację pracowników służby zdrowia.
Szkolenie dotyczące motywacji pracowników służby zdrowia - dlaczego taki temat?
Szkolenie z motywowania kadry medycznej jest odpowiedzią na bardzo często zgłaszany problem przez kadrę zarządzającą związany z niedoborem i utrzymaniem właściwie dobranego personelu medycznego, administracyjnego i technicznego, prowadzeniem komunikacji wewnętrznej w różnych sytuacjach kryzysowych a także problemami wynikającymi z braku funkcjonowania w placówce systemów motywacyjnych i służących rozwojowi pracowników w organizacjach ochrony zdrowia.
W ramach naszego szkolenia odpowiadamy na wyzwania: komunikacja wewnętrzna i motywacja pracowników placówek medycznych
Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi - medycznymi, administracyjnymi, technicznymi i pomocniczymi - w jednostkach ochrony zdrowia staje się coraz większym problemem w sytuacji rosnących niedoborów kwalifikowanej, doświadczonej kadry niezbędnej do realizacji podstawowej działalności leczniczej jaką jest udzielanie świadczeń zdrowotnych.
Szkolenie z obszaru komunikacji wewnętrznej w placówce służby zdrowia pozwala na analizę sytuacji w jednostce i dobranie odpowiednich narzędzi, które mogłyby usprawnić obszar kierowania personelem bez którego działalność lecznicza jest niemożliwa. Warsztaty podejmują problematykę sporów, konfliktów, trudnych negocjacji i zmiany organizacyjnej - a zatem tych wyzwań, z którymi placówki medyczne w różnych formach stykają się na co dzień.
Podczas szkolenia z motywacji pracowników służby zdrowia doradzamy
W trakcie naszego szkolenia z zakresu motywowania kadry medycznej doradzamy jak znaleźć, przyciągnąć, zatrzymać i rozwinąć potencjał pracowników w różnych typach organizacji ochrony zdrowia. Wśród narzędzi, które wspierają ten proces, i które aplikujemy uczestnikom szkolenia, są coaching wewnętrzny, zarządzanie talentami i techniki motywacyjne.
Warsztaty podejmują problematykę budowania kultury organizacyjnej przyjaznej dla pracowników i kapitału społecznego organizacji. To wymaga jednak analizy, doboru właściwych proporcji i kompleksowych działań, które dopasowywane są uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych danej instytucji.
Zobacz pełną ofertę naszych szkoleń dla branży medycznej