CELE SZKOLENIA:

  • doskonalenie lub/ i odkrywanie własnego stylu prowadzenia zajęć
  • zrozumienie procesu grupowego
  • przekazanie wiedzy i umiejętności na temat profesjonalnego przygotowania i prowadzenia szkoleń
  • przekazanie wiedzy z zakresu dydaktyki osób dorosłych
  • przekazanie wiedzy i umiejętności na temat sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych podczas szkoleń
  • poznanie metod przygotowania i tworzenia projektów szkoleniowych
  • zwiększenie własnej efektywności w nauczaniu innych

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia dla trenerów wewnętrznych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. PLANOWANIE I PRZYGOTOWANIE SZKOLEŃ

  1. Etapy procesu szkoleniowego
  2. Określanie celu szkolenia
  3. Standardy pracy trenera wewnętrznego
  4. Model kompetencji trenerskich – budowanie indywidualnego SWOT-a w oparciu o własne silne i słabe strony

MODUŁ II. NAUCZANIE OSÓB DOROSŁYCH – CZYLI CZYM RÓŻNI SIĘ PEDAGOGIKA OD ANDRAGOGIKI

  1. Jak uczą się dorośli
  2. Bariery w uczeniu się dorosłych oraz strategie ich pokonywania – budowanie atmosfery szkolenia, wykorzystanie doświadczenia dorosłych
  3. Metody podtrzymywania zainteresowania dorosłych uczestników szkolenia
  4. Style pracy i uczenia się a przygotowanie efektywnych szkoleń – dopasowanie szkolenia do stylów uczenia się uczestników
  5. Cykl efektywnej nauki Kolba

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE SZKOLEŃ – DYDATKYKA PROCESU SZKOLENIOWEGO

  1. Metody badania i analizy potrzeb szkoleniowych
  2. Określanie celów szkolenia
  3. Jak opracować ciekawy program – czyli efektywne metody i techniki szkoleniowe
  4. Dobór metod szkoleniowych do tematyki i rodzaju szkoleń
  5. Ćwiczenia w pracy trenera: ice – breakery, ćwiczenia aktywizujące, ćwiczenia wyciszające, ćwiczenia poprawiające atmosferę w grupie, studia przypadków
  6. Pomoce audiowizualne w szkoleniu

MODUŁ IV. NAWIĄZYWANIE KONTAKTU Z GRUPĄ

  1. Budowanie autorytetu (Dobre Pierwsze Wrażenie)
  2. Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontakcie z uczestnikami
  3. Sposoby radzenia sobie z tremą
  4. Organizacja i warunki pracy w grupą i podczas szkolenia 1 na 1
  5. „Trudni” i „łatwi” uczestnicy szkolenia – jak z nimi postępować
  6. Odpowiadanie na pytania z sali

MODUŁ V. STRUKTURA SZKOLENIA - DIAMENT

  1. Etapy planowania sesji szkoleniowej
  2. Przygotowanie planu i programu szkolenia
  3. Schemat otwarcia szkolenia
  4. Przygotowanie głównej treści szkolenia – gdzie szukać wiedzy/ inspiracji do poszczególnych modułów szkoleniowych, jak przygotować materiały szkoleniowe
  5. Zamknięcie szkolenia

MODUŁ VI. OCENA SZKOLENIA

  1. Monitorowanie i badanie efektywności szkoleń – 4- stopniowy model Kirckpatricka

MODUŁ VII. PRAKTYKA, PRAKTYKA I …. JESZCZE RAZ PRAKTYKA

  1. Samodzielne przygotowanie i prowadzenie mini sesji szkoleniowych - każdy uczestnik przygotowuje i prezentuje swoją krótką etiudę szkoleniową

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Indywidualny plan rozwoju – co jest moim atutem, a co priorytetem w doskonaleniu umiejętności prowadzącego szkolenie

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)