Szkolenia administracji | Szkolenia prawo | Szkolenia marketing | Szkolenia Kraków | Szkolenia Warszawa | Szkolenia Poznań | Szkolenia Wrocław | Szkolenia Zakopane | Szkolenia Katowice

szkolenia biznesowe AVENHANSEN
aktualnie jesteś: Strona Główna / Szkolenia zamknięte / Umiejętności osobiste / Trening asertywności

Trening asertywności

Zapraszamy na praktyczne warsztaty z zakresu prawa pracy dla kadry kierowniczej. Podczas szkolenia trener omówi ostatnie zmiany przepisów prawa pracy w kontekście problemów powstających na tle ich stosowania,  przedstawi aktualne orzecznictwo sądowe w zakresie  zagadnień budzących aktualnie największe trudności w praktyce stosowania prawa pracy.




Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych,
  • potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji,
  • znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy,
  • potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem,
  • z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje,
  • potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby,
  • potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną,
  • umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości.


Szkolenia polecamy dla

  • przedsiębiorców
  • podmiotów współpracujących z przedsiębiorcami
  • wszystkich kategorii pracowników nastawionych na kontakt z klientem
  • pracowników administracji publicznej


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  • interaktywny wykład
  • prezentacja PP
  • indywidualne i grupowe zajęcia warsztatowe
  • case study


Program szkolenia

  1. Jakie jest cel negocjacji?
    • porozumienie
    • partnerstwo
    • zaspokojenie interesów
  2. Dobry” negocjator – kto to taki?
    • cechy negatywne i pozytywne negocjatorów
    • budowanie osobistego wizerunku oraz autorytetu
  3. Repetytorium z komunikacji
    • prawidłowy przepływ komunikatu
    • zagrożenia w komunikacji
    • komunikacja w negocjacjach
    • kontrola i prowadzenie dyskusji kierunkowej
  4. Kontrola i prowadzenie dialogu w negocjacjach
    • efektywne stawianie pytań
    • formy i zasady słuchania
    • tworzenie schematu rozmowy
  5. Zanim zaczniemy negocjować
    • gromadzenie informacji
    • bufory negocjacyjne – BATNA
    • punkty zwrotne
  6. Rodzaje/style procesów negocjacyjnych
    • poznanie i omówienie stylów negocjacji
    • (dominacja, dopasowanie się, unikanie, kompromis, intergatywne negocjacje)
    • metody dopasowania stylu do naszej sytuacji
  7. Metodologia negocjacyjna – pigułka wiedzy
    • techniki negocjacyjne
    • skuteczność perswazji
    • unikanie konfliktów
    • negocjacje miękkie
    • negocjacje twarde
    • negocjacje rzeczowe
  8. Podział i uwarunkowania w negocjacjach
    • kultura propartnerska –protranzakcyjna
    • ceremonialna – nieceremonialna
    • monochromiczna – polichromiczna
    • powściągliwa - ekspresyjna
  9. Strategie negocjacyjne / nastawienie negocjacyjne
    • przegrana – przegrana
    • przegrana – wygrana
    • wygrana – przegrana
    • wygrana – wygrana
  10. Negocjacje w biznesie
    • kiedy negocjować a kiedy się wycofać
    • negocjowanie czy targowanie
    • przygotowanie do sporu
  11. Główne etapy w negocjacjach
    • etap przygotowania
    • etap otwarcia
    • etap przetargu
    • etap zamknięcia
    • etap wprowadzenia i zakończenia
  12. Fazy negocjacji ukierunkowanej na kompromis
    • analiza i ocena sytuacji
    • planowanie
    • unikanie konfliktów i problemów
  13. Ludzka strona negocjacji
    • psychologiczne podstawy negocjacji
    • biologiczne podstawy negocjacji


Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Chrapko

Aleksandra Chrapko

Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.



Szkolenie otwarte organizujemy w dniach:


Pojęcia związane z tym szkoleniem: asertywność, asertywność program szkolenia, asertywność szkolenie, szkolenie asertywność, trening asertywności, asertywność szkolenia, program szkolenia asertywność, asertywnosc, mapa asertywności, asertywność pracownika, asertywność ćwiczenia, asertywny pracownik, program szkolenia z asertywności, kurs asertywności kraków, zarządzanie czasem z elementami asertywności, asertywność prezentacja, asertywne wyrażanie krytyki, asertywność w komunikacji, zarządzanie czasem i asertywnosć, asertywny monolog wewnętrzny, umiejętności asertywne, zasłona dymna asertywność, asertywność kraków, szkolenia asertywność, szkolenie asertywność program

Kontakt w sprawie szkolenia

Beata Dyjak
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń Zamkniętych
Beata Dyjak

Pomagam w wyborze najlepszych rozwiązań dla Państwa zadowolenia
i sukcesu.

Serdecznie zapraszam do kontaktu :-)

Tel: 515 212 449

Szkolenia zamknięte w AVENHANSEN

Szkolenia zamknięte to takie, które organizujemy dla wybranej firmy. Są poprzedzone badaniami i szczegółową analizą potrzeb szkoleniowych.


Gwarantujemy, że program szkoleniowy, ćwiczenia i sposób prowadzenia zajęć oraz wszelkie inne elementy szkolenia będą przygotowane specjalnie dla Państwa - tak, aby spełniały Państwa oczekiwania.

Dążymy do jak najlepszego wykorzystanie czasu i możliwości, aby efekty szkolenia były dla Państwa największe.

Poznaj nasze szkolenia zamknięte

Kliknij tutaj, aby zobaczyć w jakich miastach organizujemy szkolenia zamknięte

Biuletyn

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych, zapisz się do naszego biuletynu a raz na dwa tygodnie otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Możesz też zapisać się do biuletynu na otrzymywanie ciekawych artykułów.

W ramach szkolenia zamkniętego możemy zapewnić Państwu:

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb
  • Raport poszkoleniowy
  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania
  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia
  • Wyszukanie i rezerwację:
    • hotelu
    • sali szkoleniowej
    • usług kateringowych
    • transportu na miejsce szkolenia i z powrotem
    • dodatkowych atrakcji i zagospodarowanie wolnego czasu
  • Opiekę koordynatora szkolenia
  • Opieka poszkoleniowa Trenera (możliwość korespondencji mailowej)

 

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Integracja

Komentarz

Podziel się spostrzeżeniami i przemyśleniami na temat opisywanego zagadnienia.

 




30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
2007 - 2016 © Wszystkie prawa zastrzeżone
Zadzwoń do nas:
Kraków: 12 399 41 90, Warszawa: 22 188 13 03, Poznań: 61 278 50 61, Wrocław: 71 70 70 321