Metody dydaktyczne identyczne dla szkolenia prowadzonego na sali jak i on-line:
Zajęcia odbywają się w formie warsztatowej. Dzięki temu uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności w danej dziedzinie, co w połączeniu z zadaniami między-szkoleniowymi, pozwala na zastosowanie ich w codziennej pracy.
Szkolenia skupiają się na osiąganiu pożądanych rezultatów, mając na uwadze dotychczasowe doświadczenie i umiejętności uczestników.
Wśród wielu form aktywności, podczas szkoleń można spodziewać się: wprowadzenia, prezentacji, moderowanych dyskusji, ćwiczeń pojedynczych i w grupach, studiów przypadków, dzielenia się najlepszymi praktykami, gier szkoleniowych, testów oraz podsumowań.
W trosce o realizację celów każdego szkolenia, w przypadku szkolenia on-lin obowiązują na nim następujące zasady:
Udział w szkoleniu odbywa się za pośrednictwem komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu lub telewizora połączonego z Internetem (bez możliwości udziału za pośrednictwem telefonu)
Każdy z uczestników wyraża na to zgodę i posiada włączoną kamerę oraz mikrofon. Dodatkowo (z uwagi na pogłos) używa słuchawek.
Podczas trwania sesji szkoleniowych uczestnicy są zwolnieni / wykluczeni z innych aktywności zawodowo-prywatnych.
Pomiędzy spotkaniami, każdy uczestnik dostaje zadanie wdrożeniowe i równolegle zadanie wprowadzające do kolejnej sesji do samodzielnego wykonania pomiędzy spotkaniami.
Żeby nasze szkolenie on-line dalej można było nazwać warsztatem, gdzie uczestnicy nabywają wiedzę i umiejętności a nie tylko wiedzę jak to jest na webinarach, szkolenie będzie prowadzone za pośrednictwem platformy Livewebinar.
Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu:
- Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczno-biznesową aby skutecznie obsługiwać zdenerwowanego obecną sytuacją klienta
- Dostaniesz wskazówki w jakiej formie i jak prowadzić skuteczną komunikację sprzedażową z niechętnym do rozmowy klientem.
- Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed kontaktem domyślamy się, że Klient w obecnej sytuacji jest niechętny do rozmowy z nami.
- Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że w obecnej sytuacji nie jestem zainteresowany’’.
- Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie.
- Dowiesz się jak reagować w różnych trudnych sytuacjach p procesie obsługi takich jak odmowa kluczowemu klientowi czy rozmowa reklamacyjna z nim.
W efekcie szkolenia otrzymasz:
- Przykładowe metody rozpoczęcia rozmowy
- Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów związane z obecną sytuacją
- Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów
- Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
- Informację o sobie pod kątem mocnych stron jako pracownika obsługi klienta i Twoich obszarów do rozwoju.
- Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji w procesie obsługi i procesie sprzedaży sprzyjają pozytywnej opinii o firmie i decyzji o zakupie a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
- Konkretne wskazówki jak reagować we wszystkich innych trudnych sytuacjach w procesie obsługi o których opowiesz podczas szkolenia (np. jak odmawiać ważnym klientom na nieakceptowalne żądanie z ich strony i jednocześnie wzmocnić pozytywny wizerunek firmy w ich oczach)
Dodatkowe korzyści dla przełożonych uczestników warsztatu:
- Dowiesz się jak pracować z zespołem w czasie:
- dużych, postępujących zmian na rynku klientów
- pojawiającej się reaktywnej postawy u Twoich pracowników w której zamiast szukać rozwiązań znajdują, ich zdaniem obiektywne, wytłumaczenia dlaczego się nie da sprzedać i oczekują od Ciebie znalezienia rozwiązania.