Szkolenie przygotowuje do wystąpień w mediach, z naciskiem na radio i telewizję. Umożliwia przećwiczenie najważniejszych formatów telewizyjnych i radiowych.

 

Cel szkolenia:

Przekazanie i przećwiczenie know-how decydującego o naszej wiarygodności w przekazach medialnych po to, aby wiedzieć, jak świadomie kształtować wizerunek swój oraz instytucji, na rzecz której się pracuje.

 

Szkolenie polecamy dla:

  • Specjalistów i przedsiębiorców chcących wypromować swoje usługi;
  • Prezesów i najwyższej kadry zarządzającej.

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia przygotowującego do wystąpień w mediach w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. JAK WYSTĘPOWAĆ W MEDIACH, BY ZABŁYSNĄĆ

  • o specyfice formy występu: setka, krótszy, dłuższy wywiad; spotkanie na ulicy, w studiu
  • o specyfice telewizji, radia i internetu
  • zmieścić się w 10 sek.: jak zbudować krótki komunikat prosto do kamery
  • jak odpowiadać na trudne pytania dziennikarza

MODUŁ II. O ROLI DOBREJ STRUKTURY

  • co jest ważne na początku, w środku i na końcu każdego wystąpienia w mediach: waga głównego przekazu
  • co sprawia, że zostajemy zapamiętani tak, jak chcemy
  • jak utrzymać uwagę widzów/słuchaczy w przypadku dłuższych form
  • jak budować swoją wiarygodność i własny styl
  • [ćwiczenia z kamerą]

MODUŁ III. POPRAWNOŚĆ I PŁYNNOŚĆ JĘZYKOWA

  • jakie są najczęstsze błędy językowe: czyli jeśli cofasz się do tyłu, to spróbuj cofnąć się do przodu. Mówię poprawnie, czyli jestem profesjonalny
  • jakie są Twoje najczęstsze błędy i jak je poprawić
  • jak mówić płynnie: krótko, zwięźle i na temat

MODUŁ IV. JAK MÓWIĆ, BY BYĆ SŁYSZANYM: ĆWICZENIA DYKCYJNE I EMISYJNE

  • rozluźnianie aparatu mowy i mięśni twarzy tuż przed wystąpieniem
  • gdzie jest mój głos: odnajdywanie własnego głosu, tak by brzmiał wiarygodnie i spójnie
  • doskonalenie artykulacji
  • [ćwiczenia z kamerą]

MODUŁ V. MOWA CIAŁA

  • jak poruszać się przed kamerą i czego nie robić
  • o czym świadczy postawa otwarta/zamknięta – różnice, wady i zalety
  • co moje własne ciało mówi o mnie – jaka jest nasza osobista mowa ciała
  • jak zwiększyć moc treści poprzez mowę ciała
  • jak mową ciała nie przeszkadzać sobie i innym w odbiorze komunikatu
  • [ćwiczenia z kamerą]

MODUŁ VI. OSWAJANIE STRESU

  • czym jest dla mnie stres i jak mogę go okiełznać
  • jakie mamy sposoby na radzenie sobie ze stresem przed wystąpieniem w mediach i podczas niego
  • [ćwiczenia z kamerą]

MODUŁ VII. TECHNIKI PAMIĘCIOWE

  • jak obrazy wspomagają pamięć, czyli Tony Buzan i mapy myśli
  • obraz to nie wszystko: rzymski pokój jako emocjonalna mapa wspomagająca pamięć
  • analiza nagrań wideo,
  • miniwykłady,
  • praca indywidualna,
  • praca w parach,
  • coaching grupowy,
  • drama,
  • improwizacja teatralna.