Izabela Krzyszycha

Trener

Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów.  

wyślij zapytanie do trenera

O mnie

Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów.

 

Dlaczego szkolę

Poznawanie nowych ludzi sprawia mi ogromną przyjemność, a prowadzenie szkoleń daje mi takie możliwości.
Mam talent do systematyzowania posiadanej wiedzy, co niezwykle ułatwia mi przekazywanie jej w trakcie szkoleń. Dodatkowo dobrze poprowadzone szkolenie daje mi poczucie samozadowolenia, którego nie potrafię sobie odmówić.

Doświadczenie

Doświadczenie zawodowe zdobywałam w renomowanej krakowskiej kancelarii adwokackiej. Kończąc pracę, drogą wewnętrznego awansu, zajmowałam tam stanowisko office managera. Na tym stanowisku odpowiadałam za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek zatrudnionych w Kancelarii. W porozumieniu z właścicielami firmy tworzyłam procedury wewnętrzne obowiązujące w Kancelarii - jestem autorką podręcznika wewnętrznych procedur i procesów. Zajmowałam się rekrutacją i szkoleniami osób zatrudnionych w firmie na stanowiskach administracyjnych. Odpowiadałam za sprawne działanie back office jako całości.
Byłam także odpowiedzialna za wizerunek kancelarii - zajmowałam się m.in. tworzeniem materiałów identyfikacyjnych, firmową stroną www, projektami zwiększającymi popularność firmy wśród potencjalnych Klientów.
Zarządzałem również komunikacją wewnętrzną i odpowiadałam za organizację eventów nastawionych na integrację (wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe). Pracując wcześniej na stanowisku sekretarki miałam okazję zetknąć się od strony praktycznej z obsługą recepcyjną gości kancelarii, zasadami rejestracji poczty, opieką nad aktami spraw, którymi zajmowała się kancelaria. Zajmowałam się również typowo sekretarskimi obowiązkami - kserowanie, skanowanie, przygotowywanie dokumentów, parzenie kawy. Po zmianie stanowiska na koordynator ds. finansowo - personalnych, do moich obowiązków należało również rozliczanie Klientów Kancelarii, monitowanie płatności, kontakty z biurem księgowym obsługującym Kancelarię i prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników firmy.

Obszary specjalizacji

W związku z posiadanym doświadczeniem zawodowym, moja specjalizacja trenerska, to szeroko pojęta psychologia biznesu, komunikacja, zarządzanie (przede wszystkim ZZL), sprzedaż i marketing, a także problematyka związana z organizacją i prowadzeniem biura (w tym szkolenia dla sekretarek i asystentek).
Zajmuję się doradztwem w zakresie organizacji i modernizacji back office w firmach. Mam także doświadczenie w diagnozowaniu i wskazywaniu rozwiązań problemów w obszarach administracyjnych firm. Na podstawie audytu przygotowuję zalecenia i wskazówki do zmiany istniejących procesów, tak by przebiegały bardziej efektywnie. Służę radą również w usprawnianiu współpracy pomiędzy szefem a sekretarką.

Wykształcenie

  • Szkoła Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych Elżbiety Sołtys w Krakowie
  • Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera w Krakowie; Komunikacja w biznesie; studia podyplomowe
  • Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Finanse i Rachunkowość dla zaawansowanych; studia podyplomowe
  • Szkoła sekretarek dr M. Jantos w Krakowie
  • Akademia Pedagogiczna w Krakowie, Wydział pedagogiczny (specjalizacja: oligofrenopedagogika)


Hobby

hodowla kwiatów, projektowanie i szycie ubrań, koronka klockowa i jazda konna

Najbliższe szkolenia otwarte trenera

Miasto
Termin

Opinie uczestników szkoleń trenera

"Bardzo fajna trenerka, nie było dystansu między nami a nią"
"Poziom merytoryczny prowadzącej, ciekawa wiedza życiowa"
"Zadania, burza mózgów"
"O technikach komunikacji"
"Prostota w przekazywaniu wiedzy, analiza sytuacji na konkretnych przykładach."
"Wymiana opini"
"Bardzo atrakcyjna forma prowadzenia szkolenia."
"Przesympatyczna Pani prowadząca szkolenie oraz interesujące tematy."
"Szkolenie przeprowadzone w przyjaznej atmosferze. Wiedza przekazana przez trenera ma odzwierciedlenie w życiu i pracy. Polecam gorąco szkolenie."
"Szkolenie bardzo ciekawe, jasne, łatwy sposób przekazywania informacji, miła atmosfera, weryfikacja wiedzy i uzupełnienie jej."
"Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny. Tak powinny wyglądać szkolenia. Nie było suchej teorii. Praktyka i praktyka! Super"
"Jasny przekaz, ciekawa forma przeprowadzenia szkolenia (warsztaty, ćwiczenia). Trener potrafi zainteresować, a nie znudzić :)"
"Szkolenie było bardzo atrakcyjne, wiele nowych porad pomoże mi w funkcjonowaniu w mojej pracy."
"Szkolenie było bardzo atrakcyjne, wiele nowych porad pomoże mi w funkcjonowaniu w mojej pracy."
"Wiedza, którą zdobyłam na szkoleniu przyda mi się nie tylko w życiu zawodowym ale również prywatnym."
"Szkolenie bardzo interesujące. Trener w sposób bardzo ciekawy przekazywał swoją wiedzę."
"Szkolenie interesuące, dynamiczne. Wiele widzy praktycznej."
"Ciekawy sposób prowadzenai szkolenia. Duża ilość przydatnych i wykorzystywanych w pracy zagadnień. Wysoko wykwalifikowana prowadząca szkolenie."
"Szkolenie profesjonalne w miłej i otwartej relacji z trenerem."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób bardzo profesjonalny. Świetna trenerka, bardzo komunikatywna."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Materiały szkoleniowe adekwatne do zapotrzebowania"
"Bardzo profesjonalne podejście do klienta, ogromne doświadczenie i wiedza. Gorąco polecam"
"Szkolenie ciekawe, świetne zajęcia praktyczne, dużo teoretycznych zagadnień."
"Szkolenie prowadzone przez bardzo doświadczonego Office Managera, co gwarantuje przekazanie uczestnikom praktycznych informacji, które można wykorzystać w codziennych obowiązkach."
"Ciekawe szkolenie, świetna atmosfera."
"Miła i przyjazna atmosfera, bardzo dobre prowadzenie szkolenia."
"Treściwe, praktyczne, przyjemne."
Sympatyczna atmosfera
Bardzo profesjonalnie przygotowane szkolenie, miła obsługa.
Dużo ćwiczeń praktycznych i przykładów z własnego doświadczenia
Pani trener bardzo profesjonalna, miła atmosfera, dobrze wykorzystane dwa dni.
Rozmowy wymiana doświadczeń
Super prowadząca, wiele ciekawych z życia tematów. Wymiana zdań, doświadczeń z pozostałymi uczestniczkami, praktyczne porady.
Szkolenie przebiegło w miłej atmosferze i kameralnej grupie
Szkolenie bardzo przydatne. Jestem pod wrażeniem trenera - Izy, która znakomicie przygotowała szkolenie.
Trenerka jest bardzo kompetentną osobą, szkolenie nie było nudne
Trener bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, dużo przykładów, otwarty na pytania uczestników, zachęca do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.
Każde szkolenie wnosi coś nowego do naszego życia
Szkolenie znacząco poszerzyło moją wiedzę dotyczącą roli asystentki/sekretarki w firmie
Wiele uwag oraz porad z pewnością wykorzystam w mojej codziennej pracy
Szkolenie było profesjonalne, interesujące
"Profesjonalne podejście do tematu"
"forma prowadzenia szkolenia"
"informacje miały swoje odzwierciedlenie w rzeczywistych sytuacjach"
"wymiana opinii"
"Prostota w przekazywaniu wiedzy, analiza sytuacji na konkretnych przykładach"
"o technikach komunikacji"
 "zadania, burza mózgów"
"Poziom merytoryczny prowadzącej, ciekawa wiedza życiowa."
"Bardzo fajna trenerka, nie było dystansu między nami a nią."
Dołącz do zadowolonych uczestników szkoleń